دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جشن ویژه در رختکن با حضور مسئولان دولتی (عکس)

بعد از صعود به جام جهانی؛ جشن ویژه در رختکن با حضور مسئولان دولتی (عکس)؛ اعضای تیم ملی فوتبال ایران در رختکن ورزشگاه آزادی و بعد از پیروزی مقابل عراق، عکسی به یادگار در کنار مسئولان حاضر در ورزشگاه گرفتند.

به گزارش ورزش مسابقه امروز تیم ملی فوتبال ایران و عراق در شرایطی برگزاری شد که مسئولان پرشماری از کابینه دولت از جمله محمد مخبر معاون رئیس جمهور، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و خارج از بدنه دولت و در کسوت‌هایی هم‌چون رئیس مناطق آزاد کشور و استاندار تهران و البته رئیس کمیته ملی المپیک در ورزشگاه حاضر بودند و از نزدیک مسابقه امروز را تماشا کردند.

پس از بعد برتری تاریخی تیم ملی و ثبت سریع‌ترین صعود به جام جهانی 2022 قطر، مسئولان ورزش و دولت در رختکن تیم ملی حاضر شده و در کنار ملی‌پوشان عکسی به یادگار گرفتند.

جشن ویژه در رختکن با حضور مسئولان دولتی (عکس)

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، محسن منصوری، استاندار تهران، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به‌همراه سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک دقایقی با بازیکنان گفت‌وگو کردند؛ مسئولان دولت و ورزش برای ملی‌پوشان در دیدارهای پیش رو و نیز جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋