دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ منفی رئال به پیشنهاد آرسنال برای جذب یوویچ

پاسخ منفی رئال به پیشنهاد آرسنال برای جذب یوویچ

باشگاه رئال مادرید پیشنهاد آرسنال برای جذب لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی، را رد کرد.

به گزارش ورزش، دوران حضور یوویچ در سانتیاگو برنابئو آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و او نتوانست درخشش سابقش را در این تیم نیز تکرار کند.

بسیاری از منابع خبری در روزهای اخیر از علاقه آرسنال به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که این انتقال انجام شدنی نیست.

این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته رئال را به مقصد اینتراخت فرانکفورت، تیم سابقش، ترک کرد اما مدیران این باشگاه قصد ندارند اجازه جدایی او در این زمستان را بدهند.

مصدومیت کریم بنزما  از ناحیه همسترینگ باعث نگرانی مدیران و کادر فنی رئال شده و آنها تصمیم دارند یوویچ را حفظ کنند تا در صورت مصدومیت این بازیکن فرانسوی بتوانند از او در نوک خط حمله استفاده کنند.

 

پاسخ منفی رئال به پیشنهاد آرسنال برای جذب یوویچ

 

این دومین بار است که بنزما در طول هفته‌های اخیر نشانه‌هایی از مصدومیت از خودش نشان می‌دهد و رئال به هیچ وجه قصد ندارد با صدور اجازه جدایی یوویچ تنها با گزینه ماریانو دیاز برای این پست روبرو شود.

یوویچ از نظر کارلو آنچلوتی به ماریانو برتری دارد، این در حالی است که این بازیکن 24 ساله همچنان نتوانسته فشار کافی در این فصل روی بنزما بگذارد و خودش را در ترکیب این تیم به این بازیکن فرانسوی تحمیل کند.

یوویچ این فصل در 15 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته، تنها یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز در کارنامه‌اش ثبت کرده است. گفته می‌شود این بازیکن به صورت جدی در تلاش است تا بتواند نظر آنچلوتی را به خود جلب کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋