دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

متخصصین جام جهانی در یک قاب (عکس)

عابدز، نکو و کعبی؛ متخصصین جام جهانی در یک قاب (عکس)؛ سه ستاره سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران امشب و پس از صعود به جام جهانی، نشست صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

به گزارش ورزش احمدرضا عابدزاده سنگربان تیم تاریخ‌ساز ایران در جام جهانی 1998، امشب در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر بود و نمایش فرزندش را در خط دروازه ایران تماشا کرد و سپس در میانه زمین در کنار او جشن صعود به جام جهانی را گرفت.

عابدزاده بعد از ترک ورزشگاه آزادی، به هتل المپیک رفت و دیداری با کادرفنی فولاد خوزستان داشت؛ جواد نکونام و حسین کعبی. دو ستاره‌ای که تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در جام جهانی دارند. نکونام در جام‌های جهانی 2006 و 2014 و کعبی نیز در جام جهانی 2006.

متخصصین جام جهانی در یک قاب (عکس)

دیدار این سه ستاره سال‌های نه چندان دور ایران که هر سه آن‌ها در جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته‌اند، بعد از ثبت سریع‌ترین صعود تاریخ به جام جهانی 2022 قطر، اتفاق جالب‌توجهی بود که امشب در هتل المپیک تهران رخ داد و عابدزاده، نکونام و کعبی برخورد گرم و صمیمی با یکدیگر داشتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋