دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ربیعی: یک گل برای این نمایش خیلی کم بود

ربیعی: یک گل برای این نمایش خیلی کم بود

حضور زنان به سود کلیت فوتبال است؛ ربیعی: یک گل برای این نمایش خیلی کم بود؛ محمد ربیعی می‌گوید ایران نمایش بسیار خوبی مقابل عراق داشته و پیروزی با یک گل برای سبک بازی‌ای که ایران ارائه کرده کم بوده است.

به گزارش ورزش، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در مورد صعود ایران به جام جهانی گفت:من به تمام مردم صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم و خسته نباشید می‌گویم به تمام اعضای تیم ملی که زحمت کشیدند تا این اتفاق خوب و مهم رخ دهد. در 10دقیقه اول بازی یک مقدار عراق بازی را جلو شروع کرد و بعد از آن بازی به طور صحیح مدیریت شد ولی یک گل خیلی کم بود برای نوع فوتبالی که ایران ارائه داد. وینگرهای ما (قلی‌زاده و جهانبخش) جمع بازی می‌کردند و تلاش می‌کردند موقعیت‌هایی ایجاد کنند که دروازه‌بان عراق خوب توپ‌ها را گرفت. کاملا به بازی مسلط بودیم و پیروزی حق ما بود.

او در خصوص بازگشت طارمی به تیم ملی با گلزنی گفت: این اتفاقات گذشته است و هر سرمربی حق مدیریت تیمش را دارد و شاید در آن موقع خط خوردن او تصمیم درستی بود و بعد تفاهم لازم شکل گرفت. طارمی بازیکن بزرگی است و المان‌های بین المللی دارد و می‌تواند با یک موقعیت حساس کار را برای ایران تمام کند و خوشحالم که هم اسکوچیچ و هم طارمی توانستند منفعت‌شان را به تیم ملی برسانند. 

ربیعی ادامه داد: هرچقدر بازیکنان با مربی مدت بیشتری باشند قطعا درک بهتری از مربی پیدا می‌کنند. نتایج اسکوچیچ که بدون شکست است فوق العاده است و نتایج کنار عملکرد فنی خوب است. یکی‌ دو جا بود که خط دفاعی ما استقامت لازم را نداشت ولی حداقل هفت، هشت موقعیت خوب ایجاد شد و ما هم حمله در عمق و هم حمله از کنارین داشتیم و شاهد عملکرد خوب تهاجمی مقابل عراق بودیم. سه بازی باقی‌مانده بازی‌های تدارکاتی خوبی است. ما الان تیم ملی پرمهره‌ای با تلفیق جوانی و تجربه داریم و می‌تواند یک اتفاق خوب برای جام جهانی پیش رو باشد که انشاالله برای نخستین بار از گروه‌مان صعود کنیم.

او در مورد حضور بانوان در ورزشگاه گفت: یکی از اتفاقات خوب بود. فوتبال برای همه است و حضور بانوان هم در شور و اشتیاق خود جوان‌ها و اخلاق‌مداری بیشتر در ورزشگاه‌ها تاثیر گذار باشد. فوتبال ورزشی است که بحث جنسیتی ندارد و به‌عنوان یکی از پدیده‌های بزرگ اجتماعی است و در بین همه جذابیت دارد و حضور بانوان هم می‌تواند به جذابیت کشور خودمان کمک کند.

ربیعی در مورد مس رفسنجان و نتایج خوبش بیان کرد: نیم فصل دوم متفاوت است و امیدوارم به این روند ادامه دهیم و اینکه کیفیت ثابتی در لیگ داشته باشید عوامل زیادی را در بر می‌گیرد و فقط کادرفنی و بازیکنان نیست و امیدوارم باشگاه تمامی این موارد را مدیریت کند. فکر می‌کنم بتوانیم تیم را در همین سطح انگیزه نگه داریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋