دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طارمی: خستگی مهم نیست، صعود مبارک

طارمی: خستگی مهم نیست، صعود مبارک

ستاره تیم ملی ایران صعود به جام جهانی را مهم‌ترین اتفاق عنوان کرد.

به گزارش ورزش، مهدی طارمی که با وجود دیر رسیدن به اردوی تیم ملی ایران به ترکیب دیدار با عراق رسید و موفق شد تک‌گل پیروزی در این بازی را به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود به جام جهانی داشته باشد، در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: همین که دل مردم ایران برای ساعت‌ها خوش می‌شود، برای ما کفایت می‌کند و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز با همین روند ادامه بدهیم و با این بردها دل مردم را شاد کنیم تا برای خودمان و تیم ملی ایران هم بهتر باشد و قدرت ایران را در آسیا نشان بدهیم.

او ادامه داد: شرایط خوب نبود ولی توانستیم با یک بازی خوب برنده شویم. همین که توانستیم دل مردم را شاد کنیم، ارزشمندتر از هر چیزی است. از رسانه‌ها و همه ممنون هستیم که پشتیبان ما بودند، توانستیم برنده شویم و مردم را خوشحال کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص شرایط سختی که برای او در ترکیه به وجود آمد و نتوانست زودتر به اردوی قبل از دیدار با عراق برسد، عنوان کرد: آن مسائل زیاد مهم نیست ولی اینکه به جام جهانی صعود کردیم و بردیم، مهم است.

طارمی با بیان این‌که برای مردم و این پرچم تلاش می‌کنم، گفت: بیشتر از این نمی‌توانستم کاری انجام بدهم. خدا را شکر همه بچه‌ها زحمت کشیدند و بردیم.

او در پاسخ به این سوال که تا پایان مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در کنار تیم ملی خواهد بود یا نه، عنوان کرد: من بچه تیم ملی هستم و هر کاری می‌کنم برای این تیم ملی است. دوست دارم مردم خوشحال باشند و تمام توانم را می‌گذارم. وقتی نتوانم دل مردم را شاد کنم، حضور نخواهم داشت ولی تا جایی که بتوانم؛ با افتخار هستم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋