دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو

ادعای مارکا؛ جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو؛ نماینده رئال مادرید دو روز اخیر را در موناکو حضور داشت تا با اورلین شوامنی، ستاره ملی‌پوش فرانسوی مذاکره کند.

جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو

به گزارش ورزش، رئال مادرید چند سالی است که نگاهی ویژه به بازیکنان جوان و مستعد دارد و در همین راستا شاهد جذب وینیسیوس، رودریگو، فده والورده، کاماوینگا و .... توسط این باشگاه بوده‌ایم.

فوتبال فرانسه نیز در سال‌های اخیر به یک بازار خوب برای رئال تبدیل شده و کهکشانی‌ها به شکار بازیکن از این لیگ نیز توجهی خاص دارند.

جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو

طبق ادعای سه ماه پیش مارکا، رئال مادرید علاقه مند به جذب "اورلین شوامنی"، هافبک 21 ساله موناکو و تیم ملی فرانسه شده است. شوامنی در بازی نهایی لیگ ملت‌های اروپا و در غیاب انگولو کانته، جای او را در ترکیب فیکس خروس‌ها گرفت و درخشان نیز کار کرد.

موناکو سال 2019 برای جذب شوامنی 18 میلیون یورو به بوردو پرداخت کرد و ارزش او اکنون 35 میلیون یورو است. ستاره جدید فرانسه تا 2024 با موناکو قرارداد دارد ولی شاید فصل بعد او را در رئال مادرید بینیم.

جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو

ساعتی پیش مارکا خبر از سفر یونی کالافات مدیر بخش استعدادیابی رئال به موناکو برای مذاکره مستقیم با بازیکن و ایجنتش داد. کالافات دو روز اخیر را در موناکو حضور داشته و امشب به مادرید باز خواهد گشت.

کالافات که در سال‌های اخیر باعث انتقال بازیکنانی چون وینسیوس و رودریگو به رئال شده، قصد دارد شوامنی را هم به رئال بیاورد. در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف باشگاه برای فصل بعد، علاوه بر جذب کیلیان امباپه، تقویت خط میانی و به خدمت گرفتن یک جانشین مطمئن برای کاسیمیرو است. هرچند ادواردو کاماوینگا چندین بار از سوی کارلو آنچلوتی در پست کاسیمیرو به میدان رفته ولی در باشگاه بر این عقیده‌اند که کاماوینگا در منطقه جلوی زمین عملکرد بهتری دارد.

جدی شد؛ مذاکره مستقیم رئال با جانشین کاسیمیرو

بند فسخ شوامنی 60 میلیون یورو است و رئال مادرید مشکلی برای پرداخت این مبلغ نخواهد داشت چرا که آن را یک سرمایه گذاری درست و منطقی می‌داند.

شوامنی فصل جاری 31 بازی برای موناکو انجام داده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋