دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قدوس؛ تهران سردتر است یا لندن؟(عکس)

شرایط آب و هوایی تمرین در لندن و تهران برای لژیونر فوتبال ایران تفاوت زیادی ندارد.

به گزارش ورزش، سامان قدوس یکی از نخستین بازیکنانی بود که با وجود انجام بازی باشگاهی در ابتدای هفته جاری در فوتبال اروپا، خود را به اردوی تیم ملی ایران رساند و در دو جلسه تمرینی پیاپی، زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار کرد تا آماده دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق شود.

این هافبک ملی‌پوش که در هفته‌های گذشته در دمای منفی شهر لندن تجربه تمرین و بازی برای برنتفورد را داشته، حالا در تمریناتی که همراه تیم ملی در تهران انجام می‌دهد هم با شرایط نسبتا مشابهی از نظر سرمای هوا مواجه است و پوشش خود را حفظ کرده است.

قدوس؛ تهران سردتر است یا لندن؟(عکس)

سامان قدوس شنبه شب این هفته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حضور تعویضی در ترکیب برنتفورد مقابل ولورهمپتون داشت و پس از پایان این مسابقه بلافاصله لندن را ترک کرد تا به تهران بیاید و با حضور در تمرینات تیم ملی، خود را آماده دو دیدار مهم مقابل عراق و امارات کند که شانس بازی برای او در این مسابقات هم وجود دارد.

این بازیکن که تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ جزیره به حساب می‌آید، امسال ۱۲ بازی در این رقابت‌ها انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده ولی هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب برنتفورد به دست بیاورد. او امیدوار است با حضور در اردوی تیم ملی و درخشش برای ایران در راه رسیدن به جام جهانی، اوضاع خوبی در بازگشت به تمرینات باشگاهش هم به دست بیاورد و فرصت بازی بیشتری برای تیم انگلیسی پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋