دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برای مردم آبادان نوید روزهای خوبی را داریم

برای مردم‌ آبادان نوید روزهای‌ خوبی را داریم

منصوریان: بازی بزرگی برابر تراکتور داریم؛ برای مردم‌ آبادان نوید روزهای‌ خوبی را داریم؛ علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت گفت که برخی مشکلات از جمله آغاز دیرهنگام تمرینات باعث کسب نتایج نامطلوب در ابتدای فصل شده است.

به گزارش ورزش، پس از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل، خیلی ها وضعیت صنعت نفت را در لیگ بیست و یکم نگران کننده و بحرانی تلقی می کردند. اما شاگردان علیرضا منصوریان با وجود تمام کم و کاستی ها و مشکلات شدید مالی و عدم دریافت مطالبات خود طی ماه های طولانی، در هفته های گذشته نتایج بسیار خوبی را کسب کرده اند.

علیرضا منصوریان که توانسته با صنعت نفت در 7 هفته گذشته 16 امتیاز کسب کرده و بالاتر از تیم های همچون فولاد و تراکتور قرار گرفته و هم امتیاز با گل گهر سیرجان در رتبه هشتم جای بگیرد، درخصوص وضعیت برزیلی های ایران گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است. با توجه به اینکه تمریناتمان و کار بدنسازی را دیر آغاز کردیم و بچه ها نیز نیازمند زمان بودند تا به درک متقابل از خواسته های تاکتیکی ما برسند، به همین دلایل شروع خوبی در لیگ برتر نداشتیم. 

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم در ادامه بهترین نتایج را کسب کنیم هر چند که لیاقت شهر آبادان بالاتر از این حرفهاست. با توجه به اینکه روز گذشته جلسات خوبی با مسئولین مختلف وزارت نفت داشتم، برای مردم آبادان به لحاظ بودجه برای سال آینده نوید روزهای خوبی داریم.

برای مردم‌ آبادان نوید روزهای‌ خوبی را داریم

او گفت: اگر به آبادان نرفته بودم، درک مردم خونگرم این شهر از فاصله هزار کیلومتری سخت بود. ولی اکنون در آبادان هستم، از بودن در این شهر لذت می برم. با کمی و کاستی ها می سازیم، مردم آبادان را دوست داریم و خوشحالیم که لبخند را بر روی لب های آنها آورده ایم. به بچه های تیم، هیئت مدیره و مدیرعامل و بهنام سراج سرپرست تیم خسته نباشید می گویم. 

منصوریان در پایان اضافه کرد: ان شالله بتوانیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذاریم. 3، 4 بازی دوستانه را انجام خواهیم داد. فکر می کنم یک بازی بسیار بزرگ در شروع نیم فصل با تراکتور داریم و امیدوارم که از این بازی سربلند خارج شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋