دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقف شارلروا در غیاب قلی زاده

ملی‌پوش ایرانی شارلروا در جریان تساوی تیمش مقابل کورتریک حضور نداشت.

به گزارش ورزش، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را برای دومین بار طی فصل جاری در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در استاد دو پایس مقابل کورتریک رده هفتمی قرار گرفت.

یاران قلی‌زاده که در سه هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک در کسب پیروزی ناکام بودند و دو شکست و یک تساوی داشتند، در دیدار مقابل کورتریک هم نتوانستند به این روند پایان بدهند و به کسب یک امتیاز بسنده کردند.

توقف شارلروا در غیاب قلی‌زاده

تیم فوتبال شارلروا در دیدار خانگی مقابل کورتریک مثل بازی رفت متوقف شد و به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۳۷ امتیازی شود، در جایگاه ششم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد و فرصت صعود به رده پنجم را از دست بدهد.

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا که در ۲۲ مسابقه فصل جاری ژوپیر لیگ هفت گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در دیدار نیم‌فصل اول مقابل کورتریک توانست گلزنی کند ولی سه‌شنبه شب به دلیل حضور در تهران و شرکت در تمرینات تیم ملی، فرصت درخشش دوباره برابر این تیم بلژیکی را به دست نیاورد.

توقف شارلروا در غیاب قلی‌زاده

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋