دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوفون به دنبال آخرین تجربه فوتبالی خارج از ایتالیا

بوفون به دنبال آخرین تجربه فوتبالی خارج از ایتالیا

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان پارما، قصد دارد از این تیم جدا شده و آخرین تجربه فوتبالی‌اش خارج از مرزهای ایتالیا را نیز ثبت کند.

به گزارش ورزش، بوفون در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و به پارما برگشت تا بار دیگر به اولین باشگاه حرفه‌ای فوتبالش ملحق شده باشد.

اما به نظر می‌رسد که شرایط برای این دروازه‌بان 43 ساله که در فاصله پنج روز آینده 44 ساله خواهد شد مطابق انتظارش پیش نرفته است، چرا که پارما در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی سری B قرار دارد و بیشتر به منطقه سقوط نزدیک است تا این که شانسی برای حضور در رده‌های بالا داشته باشد.

حالا SerieBMNews خبر داده که نتایج ضعیف پارما شاید منجر به تصمیم بوفون برای جدایی از این تیم در تابستان سال آینده شود. این در حالی است که قرارداد این دروازه‌بان با این باشگاه تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

 

بوفون به دنبال آخرین تجربه فوتبالی خارج از ایتالیا

 

بوفون علاقمند است که پیش از آویزان کردن دستکش‌هایش یک تجربه نهایی با باشگاهی در خارج از ایتالیا داشته باشد اما هنوز مشخص نیست که مقصد او چه لیگی و چه باشگاهی است.

با این حال گفته می‌شود که احتمال دارد این دروازه‌بان ایتالیایی نیز مسیر لورنزو اینسینیه را طی کند که تصمیم گرفته به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده به تورنتو اف سی ملحق شود.

انتظار می‌رود که خبرهای نهایی در هفته‌های آتی از تصمیم این بازیکن منتشر شود اما بسیاری باور دارند که بوفون به زودی و در پایان فصل جاری از فوتبال ایتالیا خداحافظی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋