دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رکوردهای بی نظیری که پیکان جوانان ثبت کرد

رکوردهای بی‌نظیری که پیکان جوانان ثبت کرد

بدون باخت بیرون از خانه و ...؛ رکوردهای بی‌نظیری که پیکان جوانان ثبت کرد؛ تیم پیکان تهران با گذشت 16 هفته از رقابت‌های لیگ برتر نتایج فوق العاده‌ای را به‌دست آورده است.

به گزارش ورزش، پیکان را می توان یکی از تیم های سرسخت لیگ برتر بیست و یکم دانست؛ شاگردان مجتبی حسینی تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر 25 امتیاز به دست آوردند و با تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده ششم قرار گرفته اند.


پیکان که تا اینجای رقابت ها نتایج خوبی به دست آورده، رکوردهایی را نیز ثبت کرده که در نوع خود جالب است.


خودروسازان تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر، 8 بازی شان را خارج از خانه برگزار کردند و جالب اینکه هیچ شکستی بیرون از خانه ای را متحمل نشده اند. پیکان در بازی های بیرون از خانه مقابل هوادار تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان پیروز شده و در مصاف با نساجی ، نفت آبادان، فولاد و مس رفسنجان به تساوی رسیده تا به همراه استقلال تنها تیم هایی باشند که بیرون از خانه نباخته اند.ژ

کسب 16 امتیاز از 8 بازی بیرون از خانه اتفاق ویژه ای برای شاگردان حسینی محسوب می شود.

رکوردهای بی‌نظیری که پیکان جوانان ثبت کرد


پیکان که دیروز مقابل نفت در هفته شانزدهم پیروز شد، یک رکورد جالب دیگر در شکست نخوردن همراه خود دارد. آنها بعد از باخت مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، سپاهان را در اصفهان شکست دادند، با پدیده ، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به تساوی رسیدند و سپس برد مقابل نفت مسجدسلیمان را جشن گرفتند تا 6 هفته متوالی بدون شکست بمانند.


نکته جالب دیگر درباره پیکان 25 امتیازی این است که تیم مجتبی حسینی نسبت به سال گذشته نیز شرایط بهتری دارد. پیکان که فصل پیش در نهایت رتبه هفتم را کسب کرد، در هفته بیستم لیگ به امتیاز 25 رسید اما حالا خودروسازان در هفته شانزدهم به این تعداد امتیاز دسترسی پیدا کردند.


بی تردید پیکان که با ترکیبی جوان در رقابت ها حضور یافته و میانگین سنی بازیکنان این تیم 23.2 است، در ادامه مسابقات نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و باید دید رکوردهای تیم تحت هدایت مجتبی حسینی پابرجا خواهد ماند یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋