دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرونا، عامل غیبت بازیکن عراق برابر ایران

علی فائز بازیکن تیم ملی فوتبال عراق به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، نمی تواند کشورش را در بازی با ایران همراهی کند.

به گزارش ورزش، در حالیکه کاروان تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دیدار برابر ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر وارد تهران شده است، اما یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به حضور در این بازی نیست.

غیث مهنا مدیر تیم ملی فوتبال عراق روز یکشنبه اعلام کرد که علی فائز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیم ملی این کشور نخواهد بود. مهنا در بیانیه‌ای اعلام کرد: آخرین آزمایش‌های تست کرونا انجام شده از علی فائز که امروز در کویت از او انجام شده، نشان از ابتلای او به این بیماری است. او در باشگاه القادسیه کویت توپ می زند و تست کرونای او مثبت شده است.

کرونا، عامل غیبت بازیکن عراق برابر ایران

وی افزود: فائز برای دو دیدار حساس برابر ایران و لبنان از مرحله مقدماتی جام جهانی جام جهانی، نمی تواند به تیم ملی عراق بپیوندد و باید اقدامات درمانی لازم برای بهبودی و بازگشت به میادین را انجام دهد.

تیم فوتبال عراق جهت انجام تمرینات آماده سازی برای دیدار با تیم ملی ایران که روز پنج شنبه 7 بهمن برگزار می شود، ظهر امروز وارد تهران شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋