دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بدشانسی عجیب؛ شگفتی ساز آفریقا دروازه بان ندارد

پیش از جدال دشوار با کامرون؛ بدشانسی عجیب؛ شگفتی ساز آفریقا دروازه‌بان ندارد!؛ کومور برای دیدار حساس و دشوار خود مقابل کامرون با مشکل بزرگی درون دروازه مواجه شده است.

بدشانسی عجیب؛ شگفتی ساز آفریقا دروازه‌بان ندارد

به گزارش ورزش، کشور کوچک کومور موفق به راهیابی به دور حذفی تورنمنت جام ملت‌های آفریقا شده، اما مشکلی عجیب و غیرمنتظره گریبان این تیم را گرفته و ابتلا به کرونا و البته مصدومیت باعث شده این تیم هر سه دروازه‌بان خود را از دست بدهد. این کشور جزیره‌ای همین حالا نیز با راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی شگفتی بزرگی را رقم زده و حالا آنها باید به مصاف کامرون، میزبان تورنمنت بروند. با توجه به غیبت سه دروازه‌بان، این تیم احتمالا چاره‌ای جز استفاده از یکی از بازیکنان ترکیب خود درون دروازه ندارد.

 

بدشانسی عجیب؛ شگفتی ساز آفریقا دروازه‌بان ندارد

 

کومور در مرحله گروهی عملکرد درخشانی داشته و با برتری 3-2 مقابل غنا کاری کرد تا این تیم سرشناس در مرحله گروهی از مسابقات حذف شود. خود کومور نیز  به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر به مرحله بعدی صعود کرد.

 

الحداد هیمیدی، مدیر تیم کومور در این رابطه گفت: "ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن این مسئله را مدیریت کنیم. البته بدون سرمربی، چند بازیکن اصلی و دو دروازه‌بان باقی‌مانده، شرایط بسیار دشوار است."

 

آیا کومور می تواند بدون دروازه‌بان بازی کند؟

 

در حال حاضر تست دو نفر از سه دروازه‌بان این کشور به نام مویاد اوسینی و علی احمد، مثبت اعلام شده و آنها بازی روز دوشنبه را از دست خواهند داد. همچنین سلیم بن بوینا، سنگربان اول این تیم نیز مصدوم است.

 

در مجموع 12 نفر از بازیکنان تیم علاوه بر امیر عبدو، سرمربی کومور به کرونا مبتلا شده‌اند. البته در صورتی‌که 11 بازیکن در دسترس داشته باشند (صرف‌نظر از پست)، آنها موظف به حضور در زمین خواهند بود.

 

بدشانسی عجیب؛ شگفتی ساز آفریقا دروازه‌بان ندارد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋