دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنان فوتسال ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

زنان فوتسال ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

جشنواره گل برای تداوم صدرنشینی؛ زنان فوتسال ایران، تاجیکستان را گلباران کردند؛ تیم ملی فوتسال زنان ایران موفق شد در دومین مسابقه خود در کافا 2022 میزبان رقابت‌ها را با نتیجه‌ای پرگل شکست بدهد.

به گزارش ورزش بعد از برتری 5-2 مقابل ازبکستان در نخستین مسابقه از رقابت‌های کافا 2022، شاگردان فروزان سلیمانی در تیم فوتسال زنان ایران امروز به مصاف میزبان رقابت‌ها رفتند و برابر تاجیکستان صف‌‌آرایی کردند.

مطابق انتظار توپ و میدان در اختیار ایرانی‌ها بود و نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که با گلزنی فاطمه پاپی، فرشته خسروی، فرشته کریمی و مهسا علی مددی و البته ثبت یک گل به خودی، ملی‌پوشان با برتری 5 گله به رختکن رفتند.

در بدو آغاز نیمه دوم، سارا شیربیگی گل ششم را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد از آن مجدداً موفق به گلزنی شد و سپس نوبت به فرشته کریمی رسید تا شمار گل‌های خود را در مسابقه امروز به عدد 2 برساند و در مجموع تیم ملی فوتسال زنان ایران با 8 گل از حریف خود پیش افتاد.

در ادامه مسابقه، شیربیگی هت‌تریک خود را تکمیل کرد و سحرپاپی هم در فاصله 2 دقیقه توانست 2 گل برای ایران به ثمر برساند و در واپسین لحظات مسابقه، فرشته خسروی دومین گل خود در این بازی و گل دوازدهم ایران رقم زد تا با به راه انداختن یک جشنواره گل، ملی‌پوشان فوتسال زنان ایران موفق به پیروزی مقابل تاجیکستانِ میزبان شوند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران با کسب 6 امتیاز و تفاضل +15 صدرنشین است و ازبکستان با 4 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد؛ گفتنی است که زنان فوتسال ایران در سومین مسابقه دوشنبه 4 بهمن‌ماه از ساعت 13:30 به مصاف قرقیزستان می‌روند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋