دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیولی: بازی با یوونتوس تعیین ‍کننده نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد هدف این تیم ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه برای بازگشت به مسیر پیروزی است.

پیولی: بازی با یوونتوس تعیین‌‍کننده نیست

به گزارش ورزش، میلان در حال حاضر در رده دوم جدول سری آ قرار داشته و علیرغم بازی بیشتر، دو امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین دارد. روسونری فردا شب در دیداری حساس پذیرای یوونتوس در استادیوم سن سیرو خواهد بود و استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه میلان در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد بازیکنان این تیم باید در قالب یک تیم به مشکلات موجود در این باشگاه غلبه کنند.

 

استفانو پیولی گفت: "این یک بازی مهم است، اما در سرنوشت فصل تعیین کننده نخواهد بود. یوونتوس قدرت خود را نشان داده و کسب پیروزی در دیدار فردا شب برای حفظ جایگاه ما در جدول مهم است. ما کیفیت زیادی به خصوص از حیث فنی و ذهنی داشته و با انرژی و نشاط بالایی بازی می کنیم. اما مشکلاتی وجود دارد که اگر به صورت تیمی بازی کنیم، می توان بر آنها غلبه کرد.

 

پیولی: بازی با یوونتوس تعیین‌‍کننده نیست

 

پروژه ما یک پروژه میان مدت و بلند مدت است و شکست در یک مسابقه باعث نمی شود که قضاوت خود را در مورد بازیکنان تغییر دهیم. اگر فرصتی برای بهبود تیم وجود داشته باشد، از آن استفاده می کنیم، اما در حال حاضر مسئله مهم برای میلان بازی فردا است.

 

ما در حال توسعه پروژه ای برای ترکیب کردن بازیکنان جوان با پتانسیل بالا با بازیکنان بزرگ و قهرمان برای بازگشت به مسیر پیروزی هستیم. داویده کالابریا، اسماعیل بن ناصر و السیو رومانیولی هر سه به اردوی تیم بازگشته اند. البته بن ناصر فقط امروز صبح با تیم تمرین کرد، اما او شرایط خوبی دارد. همه بازیکنان میلان مانند زلاتان برای بازی فردا آماده هستند.

 

ناکامی زلاتان در گلزنی در سن سیرو از سپتامبر؟ زلاتان فرصت هایی خود را داشت و از آنها استفاده نکرد. قرار نیست در دیدار با یوونتوس 10 گل به ثمر برسد، اما دقایقی در مسابقه وجود دارد که زلاتان می تواند تعیین کننده باشد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋