دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان(عکس)

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان(عکس)

کاپیتان مس رفسنجان در ادامه روند درخشان این فصل خود، گلی ویژه در جدال با سپاهان به نام خود کرد.

به گزارش ورزش، در شرایطی که سپاهان اوضاع مناسبی را طی هفته‌های اخیر دنبال نمی‌کند و به شدت تحت فشار و هجمه هوادارانش قرار گرفته، امیدوار بود برابر مس رفسنجان به نتیجه مطلوبی دست یابد و از این شرایط خارج شود. گل ثانیه‌های ابتدایی شهریار مغانلو آنها را در آستانه دستیابی به این هدف قرار داده بود اما ناگهان کاملا ورق برگشت و شاگردان ربیعی با سه گل پاسخ آن را دادند.

بعد از دو گلی که گادوین منشا در نیمه اول به ثمر رساند و بازی را به سود نارنجی‌پوشان تغییر داد، در نیمه دوم هم این محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان بود که با گلی دیدنی و تماشایی شرایط را کاملا به سود شاگردان محمد ربیعی کرد.

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان(عکس)

پاس فراز امامعلی که با ارتفاع هم بود، در محوطه جریمه به آذرباد رسید و این هافبک بازیساز اینبار در نقش شوتزن تیمش ظاهر شد و با شلیکی تک ضرب دروازه سپاهان را هدف قرار داد تا برای سومین بار کریستوفر نت را تسلیم کند و یکی از گل‌های زیبای این فصل را شکل دهند.

آذرباد در این فصل به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار مس رفسنجان در امر گلزنی و بازیسازی ظاهر شده و اکنون نیز با 4 پاس گل در جدول قرار گرفته است.

سوپرگل آذرباد برای شکست تلخ سپاهان(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋