دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکری: همه برای حفظ نفت در لیگ کمک کنیم

بازگشت تماشاگران به ما کمک می کند؛ فکری: همه برای حفظ نفت در لیگ کمک کنیم؛ محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید امیدوار است که این تیم را بتواند در لیگ برتر حفظ کند.

فکری: همه برای حفظ نفت در لیگ کمک کنیم

به گزارش ورزش، محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر پیکان گفت: خیلی خوشحالم که مجدد به تیم خودم برگشته‌ام. امیدوار هستم که بتوانم تمام تلاش و انرژی‌ام را بگذارم و تیم را از این فضایی که به وجود آمده، خارج کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم که در دیدار فردا و همچنین بازی‌های آینده با تمام توانشان بازی کنند، هم برای خودشان و هم برای این هوادارانی که به عشق این تیم زندگی می‌کنند، تلاش کنند و انرژی بگذارند.

فکری اضافه کرد: ان‎‌شالله تمام مجموعه نفت مسجدسلیمان وقت و انرژی بگذاریم تا برای بازی فردا و آینده بتوانیم نتایجی را در خور نام تیم کسب کنیم و در پایان بتوانیم در لیگ برتر حفظ کنیم. پیکان یکی از تیم های خوب این فصل است. تیم جوان و با انگیزه ای است و در جدول رده بندی شرایط بسیار خوبی دارد. آنها کادرفنی خوبی دارند و امیدواریم بچه ها با تمام انرژیشان بازی کنند.

وی ادامه داد: آنها باید دیدارهای نیم فصل گذشته را فراموش کنند و ان شالله بتوانیم در درجه نخست یک بازی خوبی را ارائه دهیم و امتیاز بگیریم و با توجه به استراحتی که بعد از این بازی داریم، ان شالله برویم و روی نقاط ضعفمان کار کنیم و به امید خدا با جذب تعدادی بازیکن، بتوانیم تیم یکدست تری را روانه میدان کنیم و در 14 بازی باقیمانده، محکم تر به میدان برویم و حداکثر امتیازاتی که در توانمان است را به دست بیاوریم.

او گفت: تقریبا می توان گفت که بازیکنان تغییر کرده اند. البته چند نفر از بازیکنان سال گذشته حفظ شده اند و آنها مدنظر خود من نیز بودند ولی اکثر نفرات جدا شده اند. به هر حال تیم جدیدی بر اساس تفکرات سرمربی وقت بسته شد. حالا امیدوار هستیم در فرصتی که در نیم فصل داریم، آن شش، هفت بازیکنی که می توانیم را بگیریم تا به ما کمک کنند. در نهایت با کمک هم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی نفت ادامه داد: از طرف دیگر نیز احتمال حضور تماشاگران در استادیوم وجود دارد. مطمئنا اگر این اتفاق رخ بدهد، ما از حرارت، تشویق، شوری و حمایت هایی که دارند می توانیم انرژی بهتری بگیریم و در مسابقاتمان بخصوص بازی های خانگی برای حریفان زنگ تفریح نباشیم و رقبا بازی های سختی را مقابل ما داشته باشند و ان شالله با کمک آنها بتوانیم حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

فکری درباره هواداران نفت مسجدسلیمان نیز اضافه کرد: واقعا یکی از دلایلی که باعث شد من مجدد به اینجا برگردم، حضور، لطف و محبت مردم است. رفتاری که در ابتدای فصل با من شد، رفتار حرفه ای نبود ولی چیزی که مجددا باعث بازگشت من شد، علاقه من به این مردم است و ان شالله با کمک همدیگر بتوانیم تیم نفت مسجدسلیمان را نیز در لیگ برتر حفظ کنیم.

فکری در پایان درخصوص بازیکنان غایب تیمش با خنده پاسخ داد: محروم و مصدوم که زیاد داریم. باید بگویید که چه کسانی را در اختیار داریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋