دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جرارد: از رفتن بنیتس به اورتون شوکه شدم

جرارد: از رفتن بنیتس به اورتون شوکه شدم

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، می‌گوید حضور رافا بنیتس روی نیمکت اورتون باعث تعجبش شده است.

به گزارش ورزش، اورتون هفته گذشته تصمیم به اخراج بینتس پس از حدود شش ماه حضور روی نیمکت این تیم کرد تا فرصتی برای رویارویی مجدد این سرمربی و کاپیتان که لیورپول را به قهرمانی اروپا در سال 2005 رساندند نباشد.

حالا جرارد باید با  تیمی روبرو شود که هدایتش برعهده اورتون است اما این ستاره سابق لیورپول از این که بنیتس پذیرفت هدایت اورتون را برعهده بگیرد بسیار تعجب کرده است.

این سرمربی جوان انگلیس گفت:« قبول هدایت رقیبی که بیشتر از دو دهه با آنها رقابت کردم هرگز به ذهن من خطور نمی‌کند. این به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد. رقابت و دشمنی برای دلیلی است که به وجود می‌آید. با توجه به میرات او در لیورپول، رابطه‌اش با این باشگاه و افتخاراتی که به ارمغان آورد، حضورش روی نیمکت اورتون در وهله اول برای من شوک بزرگی بود.»

 

جرارد: از رفتن بنیتس به اورتون شوکه شدم

 

سرمربی استون ویلا به کارنامه درخشان بنیتز در طول دوران مربیگری‌اش اشاره کرده و ادامه داد:« او جز سرمربیان درجه یک دنیا به حساب می‌آید، فکر می‌کنم او این موضوع را در طول دوران مربیگری خود ثابت کرده اما شرایط ممکن است به دلایل متفاوتی خوب یا بد پیش برود. گاهی بعضی مسائل پشت پرده به سود شما پیش نمی‌رود.»

اورتون پس از کسب نتایج ضعیف با هدایت بنیتس و قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول رده‌بندی با 19 امتیاز از 19 بازی تصمیم گرفت به همکاری با بنیتز خاتمه دهد و دانکن فرگوسن را جانشین این مربی اسپانیایی کرد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋