دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلال هوادار لغو می شود، اگر .

استقلال هوادار لغو می‌شود، اگر .

سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر در گفت‌وگو با ورزش اعلام کرد در صورت دعوت از بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی، دیدار این تیم برابر هوادار لغو می شود.

به گزارش ورزش، در شرایطی که امروز اولین تمرین استقلالی ها پس از شیوع کرونا در اردوی این تیم برنامه ریزی شده است تا آنها خود را برای دیدار روز چهارشنبه مقابل هوادار آماده کنند، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اعتراض شدیدی به این برنامه ریزی داشته و انجام بازی های استقلال در روزهای اردو و فوتبال ایران را برخلاف عرف فوتبال ارزیابی کرده است. آن هم در شرایطی که سازمان لیگ همچنان به دنبال برگزاری فشرده بازی ها برای اتمام رقابت های لیگ در خرداد ماه است.

با توجه به صحبت های روز گذشته اسکوچیچ در برنامه ورزش و مردم، سازمان لیگ تصمیم گرفته در صورت دعوت بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی، این دیدار را لغو کند. اما از آنجایی که فهرست تیم ملی 24 تا 48 ساعت دیگر منتشر می شود، این بدان معناست که فرهاد مجیدی باید بازیکنانش را در تمرین به صورت استندبای نگه دارد.

این مسئله از سوی استقلالی ها و محمد نوری‌فر مدیررسانه ای این تیم هم مورد سوال قرار گرفت. او شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی ضمن پذیرش مسئولیت استقلال در کرونایی شدن بازیکنان، از برنامه ریزی متناقض سازمان لیگ انتقاد کرد.

چیزی که به پیچیدگی این موضوع اضافه می کند، خود موضوع ویروس امیکرون و عدم شناسایی آن در برخی از تست هاست که این مسئله دعوت از بازیکنان استقلال به اردوی اخیر تیم ملی را با ضریب ریسک همراه می کند که باید دید در این باره کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به چه نتیجه ای خواهند رسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋