دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریمی: زمان می خواهیم دوباره آن تیم قهرمانِ آسیا شویم

کریمی: زمان می‌خواهیم دوباره آن تیم قهرمانِ آسیا شویم

ایرانی‌ها از رقبا یک چیز بیشتر دارند و آن‌هم غیرت است؛ کریمی: زمان می‌خواهیم دوباره آن تیم قهرمانِ آسیا شویم؛ علی‌رغم پیروزی امروز تیم ملی فوتسال زنان، ستاره این تیم معتقد است هماهنگی لازم هنوز شکل نگرفته است.

به گزارش ورزش فرشته کریمی بعد از اتمام دوئل فوتسال زنان ایران و ازبکستان در کافا 2022 و برتری ملی‌پوشان ایران گفت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم بعد از این همه سال که ما بازی کنار هم نداشتیم، خوبی از این جهت که جوانان تیم توانستند کمک کنند و ما هم به تیم کمک کردیم؛ فکر می‌کنم خیلی زمان نیاز داریم به آن هماهنگی لازم و آن قهرمانی آسیایی که باید باشیم، برسیم.

کریمی که یکی گلزنان مسابقه امروز بود، در ادامه صحبت‌های خود گفت: مطمئنم که این اتفاق می‌افتد چون ایرانی‌ها از بقیه کشورها یک چیزی بیشتر دارند و آن‌هم غیرت است؛ آن غیرت و معرفتی که وقت می‌گذاریم و کنار هم حضور پیدا می‌کنیم که همیشه جواب داده و الان هم همه‌مان با جان و دل بازی کردیم. انشالله بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و پیروز شویم.

ستاره فوتسال زنان درباره سطح کیفیت رقابت‌ها هم این‌چنین توضیح داد: واقعا بازی‌ها سخت است، شاید سال‌های گذشته فقط جوانان می‌آمدند اما همان‌طور که امروز در زمین دیده شد، ازبک‌ها از لحاظ بدنی تیم را تحت فشار قرار دادند و مطمئنم که بقیه تیم‌ها همین‌گونه هستند و فقط بازیکنان جوان نیستند.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: همه با تیم‌های بزرگسالان آمده‌اند و امیدوارم بازی‌های بعدی را هم برنده باشیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋