دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از ترس کرونا برای قهوه خوردن هم بیرون نمی روم

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، معتقد است که رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه دارد.

از ترس کرونا برای قهوه خوردن هم بیرون نمی روم

گزارش ورزش، منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا های روزهای فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد و یکی پس از دیگری حریفان خود در لیگ برتر را شکست می‌دهد. آن ها در حال حاضر با 56 امتیاز صدرنشین قاطع رقابت‌ها محسوب می‌شوند؛ این در حالی است که تیم دوم یعنی لیورپول با 10 امتیاز کم تر پشت سر منچسترسیتی قرار دارد و همین موضوع باعث شده که بسیاری معتقد باشند تیم پپ گواردیولا شانس اصلی قهرمانی است.

با این حال ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی ایلکای گوندوگان معتقد است که هیچ چیز تمام نشده و این تیم باید به تلاش ادامه دهد. او گفت: "تیم بودن یک مسئله است اما باید در عین حال سطح بالای خود را حفظ کنیم. اگر خوب بازی نکنید، جایگاه خود را از دست خواهید داد و ممکن است چهار، پنج بازی کار برای‌تان سخت شود. ما تیم بزرگی داریم. با بازیکنان شگفت انگیز، بنابراین شما باید آماده باشید و خود را در اوج حفظ کنید.

از ترس کرونا برای قهوه خوردن هم بیرون نمی روم

سیتی شانس اول کسب عنوان قهرمانی؟ این یک رقابت است و فکر نمی‌کنم که هنوز چیزی تمام شده باشد. ما باید هم اینگونه کار خود را ادامه دهیم. می‌دانیم که در مرحله‌ای دوباره برخی امتیازات را از دست خواهیم داد اما باید پس از آن باز هم رو به جلو برویم."

مشکلات به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا: "این روی زندگی عادی شما تأثیر می گذارد زیرا من سعی می کنم حتی برای یک قهوه بیرون نروم زیرا نمی خواهم دوستان یا خانواده ای را در معرض خطر قرار دهم."

از ترس کرونا برای قهوه خوردن هم بیرون نمی روم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋