دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سبحان خاقانی جدیدترین کرونایی استقلال

سبحان خاقانی جدیدترین کرونایی استقلال

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال نیز به جمع پرشمار بازیکنان کرونایی این تیم اضافه شد.

به گزارش ورزش، پس از ابتلای 17 نفر از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا دیدار این تیم برابر پیکان از رقابت های جام حذفی را لغو کند.

طبق آخرین قانونی که سازمان لیگ درخصوص شرایط لغو دیدار تیم های کرونایی مصوب کرد، هر تیمی که نتواند در لیست خود 11 بازیکن اصلی و 5 ذخیره که تست کرونایشان منفی شده باشد را ثبت کند، دیدار آن تیم لغو خواهد شد.

از آنجایی که تعداد بالای کرونایی های آبی پوشان منجر به این شد که آنها نتوانند لیست 11 + 5 نفره خود را تدارک ببینند، مسابقه آنها و پیکان لغو شد و حالا خبر می رسد که یک نفر دیگر به تعداد مبتلایان این تیم اضافه شده است.

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال جدیدترین فردی است که تست کرونایش مثبت اعلام شده و باید راهی قرنطینه شود. بدین ترتیب شمار بازیکنان کرونایی آبی پوشان به عدد 18 رسید.

در حالیکه تعداد افراد مبتلا در باشگاه استقلال افزایش یافته، اما سازمان لیگ ساعاتی پیش اعلام کرد که دیدار آبی های پایتخت و هوادار در تاریخ 5 بهمن برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋