دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خانواده بازیکنان استقلال نیز درگیر کرونا شدند

پس از اینکه 17 نفر از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شدند، حالا تست چند نفر از اعضای خانواده آنها نیز مثبت شده است.

خانواده بازیکنان استقلال نیز درگیر کرونا شدند

به گزارش ورزش، پس از بحران کرونا در باشگاه استقلال و ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به این ویروس، حالا خبر می رسد که استقلالی ها همچنان درگیر این موضوع بوده و تست کرونای تعدادی از اعضای خانواده بازیکنان تیم نیز مثبت شده است.

دو روز پیش از برگزاری دیدار برابر پیکان از رقابت های جام حذفی بود که خبر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به کرونا، برگزاری این دیدار را تحت الشعاع قرار داد. تست کرونای 17 نفر از بازیکنان تیم مثبت شد و سازمان لیگ نیز به همین دلیل مسابقه دو تیم را لغو کرد.

تعداد زیاد کرونایی های استقلال باعث شد تا برگزاری دیدار برابر هوادار نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و در حالیکه امروز سازمان لیگ تاریخ 5 بهمن را برای برگزاری دیدار دو تیم تعیین کرده که خبر می رسد آبی ها هنوز درگیر این ویروس هستند.

ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا باعث شده تا آنها ناقل این بیماری بوده و آن را به اعضای خانواده خود نیز سرایت دهند. به عنوان مثال تست کرونای همسر و دو فرزند رودی ژستد مهاجم اهل بنین آبی ها مثبت شده و خانواده این بازیکن درگیر کرونا شده اند.

جدا از ژستد، همسران چند نفر از بازیکنان متأهل استقلال نیز به کرونا مبتلا شده اند تا این مسئله سبب شود این باشگاه در وضعیت بحرانی قرار بگیرد.

در حالیکه سازمان لیگ تاریخ 5 بهمن را برای برگزاری دیدار با هوادار تعیین کرده که قرار است استقلالی ها طی روزهای آینده مجددا تست کرونا بدهند تا وضعیت سلامتی آنها مشخص شود. تیم ملی نیز در تاریخ 7 بهمن باید به مصاف امارات برود و مشخص نیست بازیکنان ملی پوش استقلال قادر به حضور در اردوی تیم ملی خواهند بود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋