دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدی و انصاری فرد، دو یار ثابت آ. ا. ک

دو ملی‌پوش از سه بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در دیدار مقابل پائوک از ابتدا بازی می‌کنند.

به گزارش ورزش، در مهم‌ترین مسابقه دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در تومبا استادیوم به مصاف پائوک، تیم دوم جدول سوپر لیگ خواهد رفت.

میلاد محمدی که طی سه دیدار اخیرشان در جام حذفی و سوپر لیگ یونان در ترکیب تیمش حضور داشته، امشب هم به‌عنوان مدافع چپ آ. ا. ک آتن در دیدار مقابل پائوک وارد بازی می‌شود.

کریم انصاری‌فرد نیز که همانند محمدی در سه مسابقه گذشته آ. ا. ک آتن در جمع نفرات اصلی این تیم بوده، امشب هم در خط حمله تیمش در دیدار مقابل پائوک حضور دارد و امیدوار است برای دومین بازی متوالی گلزنی کند.

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در دیدار اخیرشان در سوپر لیگ یونان مقابل پانتولیکوس یک گل زیبا به ثمر رساند و امشب هم در تقابل حساس با پائوک انگیزه زیادی دارد تا گلزنی کند.

احسان حاج‌صفی، دیگر ملی پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان ۱۲ بازی انجام داده و دو بار هم در جام حذفی به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، امشب برابر پائوک نیمکت‌نشین است.

دیدار تیم‌های آ. ا. ک آتن و پائوک یونان در هفته چهارم سوپر لیگ این کشور با شکست ۲ بر صفر آ. ا. ک به پایان رسید.

محمدی و انصاری‌فرد، دو یار ثابت آ. ا. ک

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋