دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسین خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست

حسین‌خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست

بازیکنانم را حذف نکردم، به آنها استراحت دادم؛ حسین‌خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست؛ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید جام حذفی برای او به هیچ وجه مهم نیست و به این مسابقات به عنوان مسیری برای پیشرفت در لیگ نگاه می‌کند.

به گزارش ورزش، فرزاد حسین خانی با مس کرمان مقابل فولاد خوزستان دست به کار بزرگی زد و در ادامه روند خوبی که نارنجی‌پوشان کرمانی در لیگ دسته اول دارند و با 29 امتیاز پشت سر ملوان بندرانزلی رتبه دوم را در اختیار گرفته‌اند، در جام حذفی هم توانستند به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند.


به همین بهانه گفتگویی با فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان داشته ایم که در این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.


سرمربی مس کرمان که علاقه‌ای نداشت در مورد جریان فنی مسابقه حرف بزند و به صحبت‌های محمود محمودی‌نیا مربی تیم پس از پایان مسابقه در کنفرانس خبری بسنده کرد، در رابطه با حواشی ایجاد شده در این مسابقه نیز موضع مشابهی داشت؛ با این حال درباره اعتراضاتی که به حضور او روی سکوها از سوی فولادی‌ها وجود داشت و همینطور اعتراضی که جواد نکونام در هنگام زدن ضربات پنالتی مطرح کرد و سبب وقفه چند دقیقه‌‍ای شد، اینطور واکنش نشان داد:« در مورد اتفاقاتی که نیمکت فولاد ایجاد کرد، همه‌اش مربوط به آن بازی است و آن بازی هم تمام شد و رفت. پرداختن به این مسائل نه جالب است و نه کمکی به ما می‌کند.» 


او سپس در رابطه با این سوال که جام حذفی چقدر برای او اهمیت دارد، اضافه کرد:« جام حذفی را در مسیر آماده سازی تیم به آن نگاه می‌کنیم و هیچ هدفی از جام حذفی نداریم و کماکان از فرصت های پیش آمده سعی می کنیم نهایت استفاده را ببریم.»

از سرمربی مس کرمان در رابطه با نتایج پر فراز و نشیب هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول پرسیدیم که منجر به کنار گذاشته شدن چند بازیکن شد. حسین خانی البته دیدگاه دیگری نسبت به این موضوع دارد و در رابطه با آن اینطور توضیح داد:« ما بازیکنی را حذف نکردیم. به یکی دو بازیکن استراحت دادیم که عکس العمل خوبی به استراحت نشان ندادند و نخواستند که با ما باشند. ما کسی را حذف نکردیم. تمام نفرات را با چشم باز انتخاب کردیم و به آنها اعتماد کامل داشتیم و داریم ولی خب نیاز است که در طول فصل به یک سری بازیکن ها استراحت داده شود، اما برخی ها استراحت دادن ما را برنتابیدند و صلاح دانستند که بیشتر استراحت کنند.» 

سوال بعدی ما از فرزاد حسین‌خانی که با 18 سال حضور مداوم در مسر کرمان، یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان باشگاهی فوتبال در ایران به شمار می‌رود در رابطه با صحبت‌هایی بود که طی سال‌های اخیر پیرامون این چهره مطرح شده است؛ اینکه فرزاد حسین خانی به واسطه ارتباطاتی که دارد، معمولا چوب لای چرخ مربیان می‌گذارد و اجازه نتیجه گرفتن به آنها را نمی‌دهد. کاپیتان سابق مس اما این صحبت‌ها را درست نمی‌داند و به آن اینگونه واکنش نشان داد:« در مورد سال‌های گذشته هم نمی‌دانم  چه کسی چنین صحبتی کرده است. اگر قرار بود کسی هم بگوید که ما چوب لای چرخ تیم می‌کردیم باید مدیران وقت باشگاه و مربیان تیم می‌گفتند. فکر می‌کنم این صحبت‌ها، صحبت‌های قشنگی نیست و برای ما هم اهمیتی ندارد.» 

حسین‌خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست

فرزاد حسین خانی در مصاف با فولاد خوزستان به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد که البته این موضوع با اعتراض فولادی‌ها هم همراه بود.

حسین‌خانی سپس در واکنش به اینکه این سوال با توجه به فضای فوتبال کرمان مطرح شده و نه مواضع مدیران و مربیان سابق، درباره آن توضیح داد:« به هر حال در ورزش کرمان، من هر چه دارم مدیون باشگاه مس کرمان هستم. لطف خدا شامل حال من بوده و شاید اگر باشگاه مثل مس کرمان نبود، اصلا من هم نبودیم. اصلا کی ما را می‌شناخت. خط قرمز من همیشه در بحث فوتبال و ورزش کرمان موفقیت و سربلندی باشگاه مس بوده و اصلا هم گوشمان بدهکار حرف این و آن نیست (باخنده). چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که بیرون بودم، با تمام وجودم برای سربلندی این باشگاه تلاش کرده‌ام؛ و تا جایی که از من بخواهند و بتوانم، انجام وظیفه می‌کنم.» 

سوال بعدی از سرمربی مس کرمان در این مورد بود که چقدر به لیگ برتری شدن تیمش و بازگشت دوباره مس به سطح اول فوتبال ایران امیدوار است که او در واکنش به این سوال گفت:« در مورد مس کرمان و جایگاهش پیشگو نیستم و نمی‌توانم پیش بینی‌ای داشته باشم، ولی در کل باز هم می‌گویم که ما برنامه دو ساله‌ای داریم و حتی مدیریت باشگاه به ما پیشنهاد برنامه سه ساله داده و کماکان با همان هدف برنامه دو ساله را جلو می‌بریم و هیچ تعهدی را هم در شروع کار متقبل نشدیم. سعی می کنیم در هر بازی بهترین شکل ممکن را خارج از هر نتیجه‌ای ارائه کنیم.» 


بخش پایانی صحبت‌های سرمربی 40 ساله و جوان تیم مس کرمان هم اینطور مطرح شد:« در آخر هم باید بگویم که دنبال طلسم شکنی و مسائلی از این دست نیستیم. نه کادر فنی و نه بازیکنان و فقط تلاش می کنیم روز به روز کیفیت بهتری را ارائه بدهیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋