دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنان فوتسال ایران در دوشنبه پا به توپ شدند (عکس)

آماده برای رویارویی با ازبکستان؛ زنان فوتسال ایران در دوشنبه پا به توپ شدند (عکس)؛ تیم ملی فوتسال زنان ایران نخستین جلسه تمرینی خود را در تاجیکستان انجام داد.

زنان فوتسال ایران در دوشنبه پا به توپ شدند (عکس)

به گزارش ورزش بعد از انجام تنها یک جلسه تمرین تیمی در تهران با حضور 14 بازیکن، کاروان تیم ملی فوتسال زنان ایران عازم دوشنبه تاجیکستان شد تا خود را به محل برگزاری رقابت‌های کافا 2022 برساند؛ آن‌چه در پیش از پرواز به دوشنبه رخ داد این‌که مارال ترکمان پدیده جوان فوتسال ایران مبتلا به ویروس کرونا شد و مثبت شدن تست او باعث شد تا نتواند همراه تیم ملی به دوشنبه برود.

بعد از گذراندن پروسه قرنطینه و انجام تست از 13 بازیکن اعزامی به دوشنبه، ظهر امروز و از ساعت 13:30 به وقت تهران، شاگردان فروزان سلیمانی تمرینات خود را در دوشنبه آغاز کردند تا مهیای انجام نخستین تقابل در تورنمنت کافا مقابل تیم فوتسال زنان ازبکستان شوند.

زنان فوتسال ایران در دوشنبه پا به توپ شدند (عکس)

در جلسه تمرینی امروز، بازیکنان پس از نرم دوی و انجام حرکات کششی، به دو گروه تقسیم شده و طبق نظر کادر فنی تمرینات مختلفی را برگزار کردند.

گفتنی است که نخستین تقابل شاگردان فروزان سلیمانی در کافا 2022 جمعه خواهد بود و آن‌ها از ساعت 15 به وقت محلی و 13:30 به وقت تهران مقابل تیم ملی فوتسال زنان ازبکستان به میدان می‌روند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋