دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جایزه بازی جوانمردانه به دانمارکی ها رسید (عکس)

جایزه بازی جوانمردانه سال به تیم ملی دانمارک و کادر پزشکی این تیم رسید.

به گزارش ورزش، کریستین اریکسن در روزهای ابتدایی جام ملت های اروپا و جریان بازی اول دانمارک در یورو 2020 برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و حتی در دقایق ابتدایی کمتر کسی امیدوار به زنده ماندن این هافبک خلاق بود. اما در نهایت و با کمک پزشکان بود که اریکسن مسیر درمان را طی کرده و بعد از چند روز نیز از بیمارستان مرخص شد. این اتفاق به قدری عجیب بود که تا چند روز این تورنمنت را تحت تاثیر قرار داد و اخبار زیادی حتی در مورد احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال نیز منتشر شد.

اما قطعاً یک نکته در نجات جان کریستین اریکسن نقش اساسی و کلیدی را ایفا کرد. ورود سریع کادر پزشکی تیم ملی دانمارک به زمین مسابقه و از طرف دیگر اقدامات قابل توجه ستاره های تیم ملی این کشور که در راس آنها کاپیتان سیمون کیائر حضور داشت، در حفظ جان اریکسن نقش اساسی داشت.

در همین راستا دقایقی پیش مراسم بهترین های سال فیفا برگزار شد ‌و جایزه بازی جوانمردانه سال به تیم ملی دانمارک و کادر پزشکی این تیم رسید. این اقدام قابل تحسین آنها بعد از گذشت چند ماه همچنان بر سر زبان هاست و قطعا کریستین اریکسن نجات جان خود را به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی دانمارک و البته کادر پزشکی این کشور مدیون است؛ اتفاقی که از چشم فیفا نیز دور نماند.

همچنین هواداران دانمارک و فنلاند به عنوان بهترین هواداران سال فوتبال شناخته شدند. سکوت و همکاری آنها با کادر پزشکی نقش مهمی در نجات جان کریستین اریکسن ایفا کرد.

جایزه بازی جوانمردانه به دانمارکی ها رسید (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋