دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قنبری:بازی مقابل امیدهای نفت راحت نبود

قنبری:بازی مقابل امیدهای نفت راحت نبود

هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است؛ قنبری:بازی مقابل امیدهای نفت راحت نبود؛ مدافع باتجربه خیبر خرم آباد می گوید هدفشان صعود به لیگ برتر است و در مرحله بعدی به جام حذفی فکر می کنند.

به گزارش ورزش، مهرداد قنبری در مورد برد پرگل خیبر مقابل امیدهای صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: صنعت نفت تیم  امید هایش را به این مسابقه فرستاده و بازی خوبی بود. زمین نامساعد بود ولی با این حال شرایط خوب پیش رفت و توانستیم پیروز شویم البته این را بگویم که امیدهای صنعت نفت بازیکنان بسیار خوبی بودند و خدا را شکر که به مرحله بعدی رفتیم.


این بازیکن که در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل هم داد در این باره عنوان کرد: لطف خدا و زحمات بچه‌ها بود که توانستم یک گل هم از روی نقطه پنالتی بزنم و شرایط بد نبود. تمرکز کامل ما روی صعود به لیگ برتر است و جام حذفی زیاد برای ما مهم نیست.


وی در پاسخ به این سوال که خیبر می تواند به مراحل بعدی هم صعود کند یا خیر گفت: بستگی به قرعه دارد ولی تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی لیگ است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و این هدف اصلی باشگاه است و اگر در این بین بتوانیم صعود کنیم که بهتر و اگر هم نشد خیلی مهم نیست. 


قنبری در مورد اینکه خیبر سال گذشته هم صنعت نفت آبادان را از جام حذفی حذف کرده بود توضیح داد: شرایط تیم ما خوب بود و از آن طرف صنعت نفت تیم امیدشان را فرستاده بودند و به نظر من بازی مقابل امید ها هم سخت است زیرا جوان هستند و انگیزه دارند و زیاد می دوند و ما در نیمه اول هم کمی به مشکل خوردیم وبازی راحتی نداشتیم ولی به لطف خدا بردیم.


قنبری در پایان در مورد رده سومی خیبر در لیگ دسته یک آزادگان و اینکه مدعی صعود هستند افزود: هدف باشگاه و مالک تیم این است این تیم صعود کند و جزء این راه حلی ندارد چرا که کادر و بازیکنان خوبی داریم و از آن طرف هواداران هم بسیار حمایت می‌کنند و انشاالله صعود خواهیم کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋