دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور بحث برانگیز حسین خانی روی سکوهای مس

حضور بحث برانگیز حسین‌خانی روی سکوهای مس

جنگ هافبک دفاعی‌ها به سود محبوب کرمانی‌ها؛ حضور بحث برانگیز حسین‌خانی روی سکوهای مس؛ سرمربی مس کرمان بعد از موفقیت تیمش در لیگ آزادگان و در کورس با ملوان، اکنون در جام حذفی نیز اتفاق مهمی را رقم زده و توانست قهرمان فصل گذشته را از پیش رو بردارد.

به گزارش ورزش، شاید در نگاه اول قرعه فولاد خوزستان و مس کرمان جدالی سخت به نظر می‌رسید اما اینکه تقابل هافبک‌ دفاعی‌های اسبق فوتبال ایران اینچنین با هیجان و حواشی زیادی در نهایت با حذف قهرمان فصل گذشته همراه شود، قابل پیش بینی نبود. 

فرزاد حسین خانی که سالیان طولانی در ترکیب مس کرمان چه در لیگ برتر و چه در سطح پایین‌تر به بازی پرداخت و چهره شاخص این تیم محسوب می‌شد، بعد از پایان دوران بازی چند فصلی زمان برد تا بتواند شرایط را برای حضور در نیمکت این تیم برای خود شکل دهد. شرایط اما به شکلی پیش نرفت که حسین خانی پایان دوران بازی بتواند نیمکت تیمی که دوران فوتبالی‌اش را در آن سپری کرده بود خیلی زود در اختیار بگیرد. خصوصا اینکه حضور در کنار سرمربیان دیگر همواره حواشی بزرگی برای وی شکل داد تا او را به نوعی رفته رفته از تیم دور کنند.

در مورد فرزاد حسین خانی اما بعد از دور شدن از تیم مس کرمان هم حرف و حدیث‌ها ادامه داشت و مربیان شاغل در این تیم همواره مدعی دخالت‌های پشت پرده و موانعی که برای موفقیت در این تیم توسط هافبک اسبق نارنجی‌پوشان شکل می‌گرفت صحبت می‌کردند. 

اما حسین خانی در فصل گذشته برنامه جدیدی در نظر گرفت؛ برنامه‌ای که او را بدون وابستگی زیاد و با توجه به عملکرد فنی‌اش به نیمکت تیم اول شهر کرمان رساند. وقتی هدایت تیم مس نوین کرمان به حسین خانی سپرده شد، خیلی‌ها گفتند برای اینکه او مشغول شود و فرصت زیادی برای پرداختن به تیم مس کرمان نداشته باشد این اتفاق افتاده است. خصوصا اینکه برای وی تیمی با پتانسیل مالی بالاتر از دیگر رقبای لیگ دویی در نظر گرفته شده بود. 


حسین خانی با روندی مناسب به دنبال این بود تا مس نوین کرمان را به لیگ دسته اول نزدیک کند و به این شکل توانایی خود را به مدیران مجموعه مس اثبات کند. هر چند او بدشانس بود که در نهایت با اختلاف امتیازی کم پشت سد شهرداری همدان و ویستاتوربین تهران از صعود به لیگ دسته اول ناکام ماند. اما عملکرد او و تیمش باعث شد تا مدیران مجموعه مس در نهایت اعتمادشان جلب شود و هدایت مس کرمان را در این فصل به او بدهند. 

حسین خانی با صرف هزینه‌ای کمتر از فصل گذشته برای مس کرمان، رفته رفته تیمش را به رتبه دوم جدول رسانده و شانه به شانه ملوان بندرانزلی برای کورس صعود به لیگ برتر پیش می‌رود و امیدوار است به حسرت چند ساله نارنجی‌پوشان برای صعود پایان دهد. 

مس کرمان و فرزاد حسین خانی برای اعتمادبنفس بالاتر اما به یک اتفاق ویژه نیاز داشتند. جایی که تیمش بعد از موفقت طی دو بازی اخیر در جام حذفی، اینبار برابر حریف لیگ برتری و قهرمان فصل گذشته جام حذفی کاری کرد کارستان و موفق شد در ضربات پنالتی نکونام و تیمش را از گردونه رقابت‌ها حذف کند. 

این بازی هم البته با حواشی خاصی همراه بود؛ حسین خانی که به واسطه اخراج برابر ماشین سازی در مرحله بعدی این رقابت‌ها از روی سکوهای استادیوم باهنر عملکرد تیمش را زیر نظر داشت، در جریان بازی و خصوصا ضربات پنالتی بارها به رهبری و گفتن نکات فنی لازم به تیمش پرداخت که این موضوع از چشم جواد نکونام و نیمکت تیزبین او دور نماند.

درست در لحظاتی که پنالتی اول فولادی‌ها هدر رفته بود، آنها بهترین فرصت را برای آرام کردن جو و ایجاد جو روانی در خصوص هدایت حسین خانی از روی سکوها و تماشاگران ممنوعه روی سکو مناسب دیدند تا اعتراض خود را به این موضوع اعلام کنند. در نهایت هم با اعلام داور بازی و همراهی ناظر و همچنین مسوولان انتظامی با خروج تماشاگران اندک حاضر روی سکو و همچنین فرزاد حسین خانی، بازی و ضربات پنالتی روند عادی خود را از سر گرفت. اما باز این تیم مس کرمان بود که از هدر رفتن پنالتی‌های فولاد بهترین بهره را برد و توانست دومین تیم لیگ یکی حاضر در جمع هشت تیم برتر جام حذفی لقب گیرد و به رویاپردازی خود ادامه دهد. جایی که جادوی رهبری فرزاد حسین خانی از روی سکوها هم به کار این تیم آمد و آنها قهرمان فصل گذشته را از پیش رو برداشتند و باید دید جاه طلبی آنها تا کجا پیش خواهد رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋