دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید

هم باشگاه و هم فدراسیون و هم وزارت مقصر هستند؛ سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید؛ سیدجلال حسینی می‌گوید آرزویی برای پرسپولیس و استقلال ندارد چون اوضاع این دو باشگاه به همین شکل خواهد ماند.

سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید

به گزارش ورزش، سیدجلال حسینی در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر راجع به بازی با ذوب آهن عنوان کرد: بازی سختی بود؛ جام حذفی مقابل ذوب آهن در اصفهان، بازی سختی است. بچه‌های ما توانستند منظم کار کنند و یک بازی خوب انجام دادند و فکر می‌کنم برد خوبی هم به دست آوردیم.

کاپیتان سرخپوش راجع به صحبتهای یحیی گل‎‌محمدی مبنی بر اولتیماتوم به باشگاه گفت: ما همیشه گفتیم که شرایطمان شرایط خوبی نیست، بچه‌های ما تلاش خوبی می‌کنند و از باشگاه انتظار داریم کارها را خوب انجام دهند و وظایفشان را انجام دهند. متاسفانه بچه‌ها را فراموش کردند و امیدوارم تا این چند روز و قبل از نیم فصل دوم کارها را خوب پیش ببرند و نیازهای بچه‎‌ها را برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه چه آرزویی برای پرسپولیس و استقلال در سالیان آینده دارد، توضیح داد: برای استقلال و پرسپولیس نمی‌شود آرزویی کرد. با این شرایطی که هست، متاسفانه هیچ کاری نمی‌شود کرد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند و تمام تلاششان را کنند. امیدوارم مسئولان به این دو تیم کمک کنند تا از نام ایران دفاع کنند. پرسپولیس و استقلال خیلی راحت حذف شدند و کسی هم برخوردی نکرد و این روند را سالهای بعد هم خواهید دید.

سیدجلال: هیچ آرزویی برای استقلال و پرسپولیس نکنید

سیدجلال در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر بوده، گفت: همه! مشکل ما این است که هی می‌اندازیم گردن این و آن. هم باشگاه و هم فدراسیون و هم وزارت مقصر هستند. این‌ها باید برنامه ریزی داشته باشند، شش ماه پیش می‌دانستند قرار است حذف شوند اما کاری انجام ندادند و فقط باهم دعوا می‌کنند. این مصاحبه می‌کند و آن مصاحبه می‌کند اما این چیزها فایده ندارد.

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات ذوالفقارنسب مبنی بر بازگشت پرسپولیس و استقلال به آسیا اظهار داشت: باور کنید من خبری از چیزی ندارم اما می‌دانیم هیچ چیز سرجایش نیست.

او درباره کیفیت زمین فولادشهر عنوان کرد: کیفیت زمین خیلی خراب است، نه فقط فولادشهر خیلی جاهای دیگر هم خراب است. متاسفانه فوتبالمان را حرفه‌ای نمی‌کنیم و تلاشی هم نداریم که برای سال آینده چیز خوبی داشته باشیم. همین روال سال آینده هم هست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋