دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ گردان به احتمالی جدایی از ذوب آهن

دروازه بان ذوب آهن که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، با تمجید از عملکرد این تیم، شاگردان گل محمدی را شایسته برد و صعود دانست.

پاسخ گردان به احتمالی جدایی از ذوب آهن

به گزارش ورزش، شهاب گردان درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس مستحق این برد بود. کل بازی را در اختیار داشتند و از موقعیت ها سود بردند. به آنها تبریک می گویم. برنامه ما روی لیگ است و تمرکزی روی جام حذفی نداشتیم. نفرات ما آنقدر نیست که بتوانیم روی هر دو تورنمنت تمرکز داشته باشیم. باخت آوردیم و ناراحت کننده است اما باید سعی کنیم در بازی مهم این هفته مقابل صنعت نفت با برد کار را به پایان برسانیم و جایگاه خوبی در نیم فصل داشته باشیم. نیم فصل دوم هم مطمئنا نفراتی به تیم اضافه خواهند شد تا تقویت شویم. 

دروازه بان ذوب آهن که در این بازی نیز فرصت حضور در ترکیب تیمش را نیافته بود، درباره تداوم نیمکت نشینی و احتمال جدایی اش از این تیم گفت: من دو مصدومیت خیلی بد داشتم. دو سه هفته است که صد درصد با تیم تمرین می کنم و شرایط بازی نداشتم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋