دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوست دارم به پرسپولیس یا استقلال بخوریم

محمدزاده: لیاقت صعود را داشتیم؛ دوست دارم به پرسپولیس یا استقلال بخوریم؛ بازیکن آلومینیوم اراک معتقد است این تیم نمایش خوبی داشته و لایق پیروزی در بازی با سپاهان بوده است.

دوست دارم به پرسپولیس یا استقلال بخوریم

به گزارش ورزش، وحید محمدزاده پس از پیروزی مقابل آلومینیوم و صعود به مرحله بعد جام حذفی در خصوص بازی با سپاهان گفت: بازی خیلی سنگین بود به این جهت که چهار روز قبل هم با همین تیم بازی کردیم و آنها دست و بالشان در تغییر بازیکن باز بود و ما بخاطر مصدومیت هایی که داشتیم خستگی اجازه نداد آنطور که باید بازی کنیم.

او ادامه داد: بازی خیلی جانداری بعد از گلی که خوردیم انجام دادیم و توانستیم به بازی برگردیم. لیاقت بردن و صعود را داشتیم که خدا را شکر به این رسیدیم.

محمدزاده در‌ پایان در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعد مقابل چه تیمی قرار بگیرند، عنوان کرد: به شخصه دوست دارم به استقلال یا پرسپولیس بخوریم؛ به تیم های قوی و گردن کلفت بخوریم. ما دو بازی میزبان بودیم و بازی بعدی خارج از خانه است و دوست دارم به یکی از این دو تیم بخوریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋