دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تارتار: از هواداران عذرخواهی می کنیم

خوب نبودیم، گل خوردیم و باختیم؛ تارتار: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم؛ سرمربی ذوب آهن از هواداران این تیم بابت شکست مقابل پرسپولیس عذرخواهی کرد.

تارتار: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش ورزش، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب اهن در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: از نظر فنی روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و خوب شروع نکردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم، کارمان سخت شد. در مسابقات حذفی وقتی گل اول را می‌خوری، چون همه چیز را از دست رفته می‌بینی باید حمله کنی و باز بازی کنی و در این نوع تاکتیک تیم پرسپولیس واقعا تیم قدرتمندی است.

وی افزود: پرسپولیس توانست گلهای بعدی را هم به همین خاطر بزند. جام حذفی برای ما تمام شده. من آمده ام که از هوادارانمان عذرخواهی کنم چون شکست بدی داشتیم. برخلاف بازی لیگ برتر با پرسپولیس، امروز نمایش فنی خوبی هم نداشتیم. راضی نیستیم از کیفیت کارمان در بازی امروز ولی باتوجه به شرایطی که ذوب آهن در یکی دو سال گذشته داشته، ما باید روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم تا بازی صنعت نفت را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و به نیم فصل برسیم.

تارتار: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

تارتار با اشاره به خط حمله تیمش اظهار داشت: آمار به ما می‌گوید در بخش حمله مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم اما مهاجمان ما زحمت می‌کشند. اگر در این بخش تقویت شویم شرایط بهتری خواهیم داشت.

او درباره داوری عنوان کرد: به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم اما در یکی دو صحنه شاید هم ما اشتباه داشته باشیم اما به خصوص در گل اول که بازیکن ما برخورد داشت، فکر کنم داور باید خطا بگیرد. باید کارشناسی صورت بگیرد چون من از صحنه دور بودم و باید مشخص شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋