دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی عبدی در فولادشهر پرواز می کند (عکس)

مهدی عبدی با یک نمایش درخشان و ثبت دبل پیروزی تیمش برابر ذوب آهن را تثبیت کرد.

وقتی عبدی در فولادشهر پرواز می‌کند (عکس)

به گزارش ورزش، پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب آهن نمایش جذابی را ارائه کرد و پس از اینکه در نیمه اول با شوت زیبای وحید امیری پیش افتاد، در ادامه بازی نیز بارها با حرکات تاکتیکی و پاس‌های هدفمند سعی در رساندن توپ به مهاجمانش داشت تا اختلاف را بیشتر کند.

مهدی عبدی که با مصدومیت عیسی آل‌کثیر بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگشته، اعتماد یحیی را با دو گل زیبا جواب داد. عبدی دو گل با ضربه سر و شوتی دقیق به ثمر رساند تا بار دیگر توانایی‌هایش روی زمین و آسمان را به رخ بکشد.

وقتی عبدی در فولادشهر پرواز می‌کند (عکس)

در دقیقه 68 سانتر خوب پهلوان با پرش و ضربه سر دقیق عبدی تبدیل به گل شد و او خوشحالی‌اش را با کمال کامیابی‌نیا تقسیم کرد. هشت دقیقه بعد حرکت زیبای سیامک نعمتی از سمت راست و پاس فوق العاده ترابی بار دیگر به سیامک رسید و او با پاس در عرض عبدی را صاحب توپ کرد و مهاجم فرصت طلب قرمزها با چشمانی باز به توپ ضربه زد تا شب جذابش را با ثبت دبل تکمیل کند.

عبدی بعد از گلزنی با لبی خندان تعویض شد و جای خود را به منوچهر صفروف داد تا این بازیکن تاجیک برای نخستین بار در این فصل به میدان برود. عبدی پیش‌تر چهار گل در لیگ زده بود و با این دبل بهترین گلزن قرمزها در این فصل شد.

وقتی عبدی در فولادشهر پرواز می‌کند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋