دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست از گوگل؛ موزه افتخارات رئال جا ندارد (عکس)

باشگاه رئال مادرید در صفحه توییتر خود با تعداد جام های زیادش فخر فروشی کرد.

به گزارش ورزش، "از کجا یک ویترین بزرگتر بخریم؟" این سوالی است که ادمین صفحه توییتر باشگاه رئال‌مادرید بعد از دوازدهمین قهرمانی این تیم در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا از گوگل پرسیده است.

شبکه های اجتماعی باشگاه های فوتبال وظیفه اطلاع رسانی و ارتباط با هواداران را برعهده دارند. همچنین بر خلاف شیوه های رسمی دیگر، در این رسانه ها ارتباط با هواداران به شیوه معمول و راحت تری شکل می گیرد.

شبکه اجتماعی باشگاه رئال مادرید نیز بعد از پیروزی این تیم در فینال سوپرجام و قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی دست به شوخی جالبی زد. هر چند که شاید این موضوع فراتر از شوخی هم باشد چراکه واقعاً رئال مادرید جام های زیادی در کارنامه خود دارد.

با این حال بعد از بازسازی سانتیاگو برنابئو موزه باشگاه به شکل قابل توجهی گسترش پیدا کرده و طی سال های آینده منتظر جام های بعدی این تیم خواهد بود؛ باشگاهی که به کسب صدمین جام تاریخ خود نزدیک و نزدیک تر می شود. سابقه باشگاه رئال مادرید واضح هست؛ کسب دوازدهمین سوپرجام و افتخارات دیگری نظیر 13 جام لیگ قهرمانان اروپا، 7 جام باشگاه‌های جهان، 4 سوپرکاپ اروپا، 2 جام یوفا، 34 لیگ، 19 کوپا دل ری. همچنین چندین و چند جام دیگر از رقابت هایی که دیگر برگزار نمی شود که همه اینها رئال مادرید را به تیمی پرشکوه و فوق العاده تبدیل کرده است.

درخواست‌ از گوگل؛ موزه‌افتخارات رئال جا ندارد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋