دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره اینتر، هدف جدید توهین های نژادپرستانه

ستاره اینتر، هدف جدید توهین‌های نژادپرستانه

گروهی از هواداران آتالانتا در نیمه اول بازی با اینتر، علیه ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی نراتزوری توهین نژادپرستانه سر دادند.

به گزارش ورزش، شب گذشته از هفته بیست و دوم لیگ سری آ ایتالیا تیم آتالانتا در برگامو میزبان صدرنشین لیگ یعنی اینتر بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. گروهی از هواداران آتالانتا در نیمه اول علیه ادین ژکو مهاجم اینتر توهین نژادپرستانه سر دادند.

ستاره اینتر، هدف جدید توهین‌های نژادپرستانه

هواداران شعار "تو کولی هستی" را در ورزشگاه سر دادند. البته مهاجم بوسنیایی واکنش خاصی به این شعارها نداشت و باعث شد تماشاگران محبور به سکوت شوند.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، هفته گذشته در جریان بازی مقابل رم مورد توهین مشابهی قرار گرفت و ژوزه مورینیو، سرمربی تیم را مجبور کرد تا برای ساکت کردن این توهین مداخله کند. توهین های نژادپرستانه از مدت ها پیش تبدیل به یک معضل در فوتبال ایتالیا شده است.

ستاره اینتر، هدف جدید توهین‌های نژادپرستانه

ژکو 35 ساله که تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد، در فصل جاری با زدن 11 گل و 6 پاس گل در 26 بازی در تمامی رقابت‌ها، چهره مهمی برای مربی اینتر بوده است.

اینتر اکنون 50 امتیازی و صدرنشین است. آتالانتا هم با 42 امتیاز در جایگاه چهارم جدول ماندگار شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋