دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: به این دلیل دفاع آخر و گلر بازی نمی کنم

جعفری: به این دلیل دفاع آخر و گلر بازی نمی‌کنم

امثال حدادیان در فوتبال ایران زیاد شوند؛ جعفری: به این دلیل دفاع آخر و گلر بازی نمی‌کنم؛ بازیکن نساجی خود را آماده بازی سخت فردا مقابل گل‌گهر در جام حذفی می‌کند که قرار است در مشهد برگزار شود.

به گزارش 'ورزش"، رضا جعفری که از بازیکنان تاثیرگذار نساجی در نیم فصل اول  بود در مورد نباختن های این تیم و ۱۰ هفته بدون شکست بودن به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و  اینکه ۹ بازی شکست نخوردیم شخصیت خوبی به تیم ما داد و اگر  این مسیر را ادامه دهیم می‌توانیم به  جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم و حتی به کسب سهمیه هم فکر کنیم.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا چمن ورزشگاه ساری در این هفته درست خواهد شد یا خیر توضیح داد: خیلی در جریان نیستم ولی من در رسانه‌ باشگاه خواندم هیچ کاری انجام نشده.در دو ماه گذشته چمن درست نشده چگونه یک هفته ای درست شود؟ به نظر من این موضوع کمی عجیب است.


جعفری در مورد اینکه در هیچ شهری میزبان نیستند گفت: به شخصه برای من که از سایپا که طرفداری نداشت به نساجی آمدم  فرقی نمی کند ولی برای بچه‌های دیگر قطعا متفاوت است. مازندران یک استان ورزشی است و  اینکه این تیم نمی تواند در شهرش میزبان باشد به نظرم قشنگ نیست و وجهه خوبی ندارد.


هافبک نساجی  در مورد عملکردش در نیم فصل هم  گفت: من در نیم فصل اول یک گل زدم و دو پاس گل دادم. اول فصل که به این تیم آمدم همه فکر می‌کردند در خط جلو بازی می‌کنم ولی در ۸ پست مختلف به میدان رفتم و شاید در سه بازی در خط جلو بودم و در سایر بازی‌ها به عنوان هافبک وسط، هافبک چپ، دفاع راست،دفاع چپ و مهاجم بازی کردم اگر قدم کمی بلندتر بود می‌توانستم‌ به عنوان دفاع  آخر و دروازه بان هم بایستم(می خندد).


بازیکن زرشکی پوشان لیگ در مورد دیدار با گل گهر در جام حذفی عنوان کرد: گل گهر  هزینه های زیادی انجام داده و بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده به نظر من با توجه به کسر امتیازی که از گل گهر شد امید این تیم به جام حذفی خیلی بیشتر شده چون بالاخره راه ورود به آسیا است. برای اینکه شخصیتی که از این تیم گرفته شده برگردد به دنبال صعود هستند. تیم ما هم روی این بازی تمرکز کرده و انشاالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


جعفری یادآور شد: جا دارد از آقای حدادیان تشکر کنم. من قبل از اینکه به نساجی بیایم ایشان را نمی‌شناختم ولی امسال چندین بار برخورد داشتم و متوجه دلسوزی اش برای ورزش و به خصوص ورزش مازندران شدم. او همانند یک پدر رفتار می کند. آقای حدادیان از ورزش بانوان که برای اولین بار هم هم به آسیا صعود و حمایت کرد و این نشان می‌دهد چقدر ایشان بزرگوار است و انشالله افراد همانند او در فوتبال ایران زیاد شود زیرا هر کمکی از دستش بر بیاید انجام می دهد و برای بانوان هم همانند آقایان بسیار ارزش قائل است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋