دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قلعه نویی و رونمایی از کی روش در مشهد؟

ستاره محبوب ژنرال، آماده بازی؛ قلعه‌نویی و رونمایی از کی‌روش در مشهد؟؛ با توجه به گذراندن پروسه صدور کارت بازی، مهاجم برزیلی گل‌گهر آماده حضور در ترکیب این تیم است.

قلعه‌نویی و رونمایی از کی‌روش در مشهد؟

به گزارش ورزش گل‌گهر سیرجان چراغ نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در لیگ بیست و یکم را روشن کرد و با نظر امیر قلعه‌نویی، کی‌روش استنلی سوارز که در سپاهان و ذوب‌آهن شاگرد او بود، به عضویت گل‌گهر در آمد تا با خرید این مهاجم برزیلی، دست سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها برای چینش خط حمله تیمش بازتر شود.

مصدومیت طولانی‌مدت یونس شاکری و سپس موضوع باگناما و خروج او از فهرست گل‌گهر باعث شد تا این تیم در خط حمله تنها 2 مهاجم تخصصی داشته باشد و امیر قلعه‌نویی برای تقویت خط حمله تیمش در کنار حضور مرتضی تبریزی و رضا شکاری به سراغ جذب کی‌روش استنلی رفت.

قلعه‌نویی و رونمایی از کی‌روش در مشهد؟

قلعه‌نویی و رونمایی از کی‌روش در مشهد؟

حالا با نهایی‌شدن حضور این مهاجم برزیلی در گل‌گهر و حضور در جلسات اخیر تمرینی و البته گذراندن پروسه صدور مجوز از سوی سازمان لیگ، باعث شده تا کی‌روش کارت بازی‌اش صادر شود و در صورت صلاحدید امیر قلعه‌نویی او از این پس می‌تواند در ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر به میدان برود.

گل‌گهری‌ها فردا در مشهد و در رقابت‌های جام حذفی میهمان نساجی مازندران هستند و به نظر می‌رسد قلعه‌نویی در این مسابقه حساس در مرحله یک هشتم نهایی از مهاجم برزیلی خود رونمایی می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋