دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از رئال و PSG نمی ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود

پاوارد:؛ از رئال و PSG نمی‌ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود؛ بنجامین پاوارد، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

از رئال و PSG نمی‌ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود

به گزارش ورزش، بنجامین پاوارد که در تابستان سال 2019 پس از درخشش در جام جهانی با تیم ملی فرانسه به بایرن مونیخ پیوست، به بازیکن کلیدی در این تیم تبدیل شده است. او اخیراً صدمین بازی خود برای باواریایی‌ها را هم انجام داد و به نظر می‌رسد که از حضور در بایرن کاملاً راضی است.

پاوارد در مصاحبه ای پیرامون انجام 100 بازی در ترکیب بایرن مونیخ گفت: "انجام 100 بازی برای چنین باشگاهی افتخار بزرگی است. بایرن بهترین باشگاه آلمان است و به کسب جام ها و لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده است. امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم این  را نشان دهیم.  ما همچنین بهترین تیم جهان هستیم"

از رئال و PSG نمی‌ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود

پاوارد در مورد شرایط خودش گفت: "دوره ای داشتم که از نظر روحی، در زندگی خصوصی و به لحاظ ابتلا به کرونا، وضعیت خوبی نداشتم. به سختی کارم را ادامه دادم و امروز نتیجه داد. دوباره به فوتبالم بازگشتم."

لیگ قهرمانان اروپا: "ما از کسی نمی ترسیم. ما بایرن هستیم، یکی از بهترین تیم های جهان. ما از رئال مادرید نمی ترسیم، ما از پاریس نمی ترسیم."

از رئال و PSG نمی‌ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود

پاوارد درباره وضعیتش در تیم ملی: 3 سال و نیم است که در تیم ملی بازی می کنم، 42 بازی ملی دارم، حرفی برای گفتن دارم، می توان گفت یکی از بازیکنان با تجربه هستم."

پاوارد در مورد والی خود مقابل آرژانتین در سال 2018 : "کدام والی؟ (می خندد) فکر می کنم آن موقع هم تیمی هایم به خودشان می گفتند: خوب، اگر پاوارد بتواند اینطور والی بزند، دیگر هیچ اتفاقی برای ما نمی افتد."

درخشش روبرت لواندوفسکی: "لواندوفسکی مستحق توپ طلا بود. برای من دو مهاجم وجود دارند که نمی توانند گلزنی را متوقف کنند. روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما. هر دو اسطوره هستند."

از رئال و PSG نمی‌ترسیم؛ لوا شایسته توپ طلا بود

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋