دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفتن دنیزلی هم برای یاران نادری کارساز نشد

آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود نتیجه را مقابل آلانیا اسپور واگذار کرد.

به گزارش ورزش، در ادامه بازی‌های هفته بیست و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را برای هفتمین مسابقه پیاپی در ترکیب نفرات خود داشت، از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم آلتای آلسانچاک به مصاف آلانیا اسپور رده یازدهمی رفت.

امره اِکبابا در دقیقه ۲۶ دروازه آلتای اسپور را باز کرد و نیمه اول با شکست یاران نادری به پایان رسید، اما آلتای اسپور که از ابتدای نیمه دوم مدافع ایرانی‌اش را در ترکیب نمی‌دید، در دقیقه ۶۲ موفق به گلزنی شد که این گل در بازبینی ویدئویی به تایید نرسید.

رفتن دنیزلی هم برای یاران نادری کارساز نشد

آلتای اسپور که پس از قطع همکاری با مصطفی دنیزلی نخستین بازی خود را مقابل آلانیا اسپور انجام می‌داد، دومین گل را در دقیقه ۸۱ دریافت کرد و نهایت در این مسابقه خارج از خانه شکست خورد.

یاران نادری با باخت ۲ بر صفر مقابل آلانیا اسپور که سیزدهمین شکست فصل و هفتمین باخت متوالی آنها بود، ۱۸ امتیازی ماندند و نتوانستند از رده هجدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالاتر بروند.

رفتن دنیزلی هم برای یاران نادری کارساز نشد

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در دیدار امروز مقابل آلانیا اسپور یک نیمه بازی کرد و در دقیقه ۱۹ سومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋