دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مخالفت با درخواست سویا، بازی جنجالی برگزار می شود

سویا نمی‌خواست بازی کند؛ مخالفت با درخواست سویا، بازی جنجالی برگزار می‌شود؛ درخواست سویا برای لغو برگزاری ادامه بازی شب گذشته برابر بتیس رد شد.

مخالفت با درخواست سویا، بازی جنجالی برگزار می‌شود

به گزارش ورزش، ساعاتی پیش بود که رسانه های اسپانیایی اعلام کردند کمیته برگزاری مسابقات کوپا دل ری تصمیم گرفته دقایق باقی مانده دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری بین بتیس و سویا، امروز یکشنبه ساعت 18.30 پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی بتیس برگزار شود. این بازی در دقیقه 39 و درست پس از گل تساوی نبیل فکیر،  به علت پرتاب یک میله از سوی یک هوادار به سمت خوان جوردن، بازیکن سویا متوقف شد.

 

 

مخالفت با درخواست سویا، بازی جنجالی برگزار می‌شود

 

داور این مسابقه به علت وقفه پیش آمده قصد داشته چهار دقیقه در نیمه اول وقت اضافه اعلام کند، بنابراین دو تیم باید حداقل 10 دقیقه باقی مانده از قسمت اول و کل نیمه دوم را بازی کنند.

 

 

مخالفت با درخواست سویا، بازی جنجالی برگزار می‌شود

 

 

 در شرایطی که کمتر از 2 ساعت به شروع ادامه بازی سویا و بتیس باقی مانده، باشگاه سویا رسما خواهان تعویق و لغو این دیدار شد و در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال اسپانیا برای رسیدن به این هدف بود ولی در نهایت با درخواست شان موافقت نشد. طبق اعلام فدراسیون، بازی طبق برنامه از ساعت 18.30 در بنیتو ویامارین و بدون تماشاگر برگزار می شود.

در واقع تقویم فشرده سویا و بتیس مانع بزرگی در راه تعویق بازی بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋