دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

ماریتیمو در حضور ۶۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به یک برد ارزشمند برابر براگا رسید.

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

به گزارش ورزش، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که همانند دو مسابقه گذشته‌اش علی علیپور را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استادیوم مونیسیپال به مصاف تیم رده چهارمی براگا رفت.

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

در شرایطی که براگا در این مسابقه کاملا سوار بر بازی بود و علاوه بر مالکیت توپ بیشتر نسبت به یاران علیپور، حملات و موقعیت‌های خطرناک زیادتری هم نسبت به حریف خود داشت، اما در لحظات پایانی غافلگیر شد و دروازه خود را باز شده دید.

ماریتیمو که از دقیقه ۶۸ علی علیپور را به‌عنوان نخستین تعویضی در ادامه مسابقه جزو ترکیب خود نداشت، در دقیقه ۸۹ توسط وینک کلودیو موفق شد به گل برسد و براگا را شکست بدهد.

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

یاران علی علیپور با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر در زمین براگا که سومین برد متوالی آنها در لیگ برتر پرتغال بود، در امتیاز ۲۳ با ویتوریا گیمارش برابر شدند ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در رده نُهم جدول ماندند.

مهاجم ایرانی ماریتیمو در شبی که ۶۸ دقیقه در ترکیب تیمش مقابل براگا حضور داشت، هجدهمین بازی فصل خود را پشت سر گذاشت که نتوانست آمار ۴ گل و یک پاس گل خود در لیگ برتر پرتغال را بهبود ببخشد.

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋