دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خالدی: می رقصیم اما حس و حالی نداریم

مسئولان می‌آیند و دیگر قول هم نمی‌دهند؛ خالدی: می‌رقصیم اما حس و حالی نداریم؛ مدافع صنعت نفت آبادان می‌گویند در صورت عدم دریافت پول، در بازی با خیبر خرم‌آباد شرکت نخواهند کرد.

خالدی: می‌رقصیم اما حس و حالی نداریم

به گزارش ورزش، صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد هوادار را شکست دهند و با کسب رتبه دهم، دیدارهای دور رفت را به پایان برساند. امید خالدی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. ما برای سه امتیاز رفته بودیم و تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته بودیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

او در خصوص جشن بازیکنان صنعت نفت در رختکن بعد از این برد و رقص خودش بیان کرد: پایکوبی و رقص عربی بود و ما می‌خواستیم خوشحالی‌مان را با هواداران‌مان تقسیم کنیم چون از ما دور بودند. در رختکن به رسم همیشه که ما عرب ها یزله می‌رویم یزله رفتیم که به هواداران بگوییم ما همیشه با آنها هستیم همانطور که آنها پشت ما هستند.

بازیکن صنعت نفت ضمن ابراز رضایت از عملکردش در نیم فصل اول عنوان کرد: عملکرد من و بچه ها خوب بوده ولی نظر اصلی را باید سرمربی بدهد و در نهایت او باید از بازیکنان راضی باشد ولی خدا را شکر کم کاری کردیم و بدون یک ریال دریافتی و حرف های اجرایی تمام توان‌مان را برای تیم گذاشتیم.

او با اشاره به شرایط سخت این تیم در اول فصل بخاطر غیبت علیرضا منصوریان گفت: اول فصل ما نتوانستیم نتیجه بگیریم چون سرمربی تیم کرونا گرفته بود و حال مساعدی نداشت و ۵۰-۴۰ درصد تیم روی سرمربی است که کنار زمین باشد. البته‌ کمک هایشان تمام توان‌شان را گذاشتند و کم کاری نکردند ولی پدر خانواده باید بالای سر خانواده باشد تا تیم جان بگیرد. بعد از آن تیم رو جلو رفت و بچه ها با هم هماهنگ شدند که در آخر هم بدون پول و با روحیه بالا چند بازی متوالی را هم بردیم که توانستیم تا اینجای کار در جدول رتبه خوبی پیدا کنیم.

خالدی که به شدت از وضعیت مالی صنعت نفت گلایه داشت در پاسخ به این سوال که آیا وعده ای برای حل مشکلات داده شده است، بیان کرد: همه می‌گویند انشاالله. تنها جمله ای که ما شنیدیم انشاالله است. هیچکس قول صد در صد نداده است. دو فرماندار آمده‌اند، مسئول پالایشگاه آمدند که قرار بود کمک کنند و خیلی های دیگر. حتی قبل از بازی با پرسپولیس یک مسئول آمد که گفت ۲۰-۳۰ میلیارد به تیم کمک می‌کنیم که الان یک یا دو ماه است از بازی پرسپولیس گذشته و خبری نیست. مسئولان زیادی آمده‌اند هیچکس قول صد در صد نداده و نمی‌دانم چه نیتی دارند؛ قطعا نیت‌شان کمک کردن نیست چون اگر بود تا الان کمک کرده بودند.

او با بیان این جمله که با شرایط فعلی از مصدومیت می‌ترسد، اظهار داشت: ما شرایط سختی داریم و تا اینجا بخاطر دل هواداران و خانواده و خودمان بازی کردیم اما از این به بعد من شخصا واقعا نمی‌کشم که بازی کنم. اگر یک بازیکن ما خدایی نکرده رباط پاره کند حداقل هفتاد میلیون خرج بیمارستان اوست؛ از کجا بیاوریم؟ نداریم. نه جوان‌مان پول دارد و نه بزرگ تیم پول دارد که بتواند خرج درمان را بدهد که فقط هزینه عمل آن به جز فیزیوتراپی و دردسر و رفت و آمد. من هم می‌ترسم چون این اتفاق یک بار برای من افتاده و ترس دارم و نمی‌توانم بازی کنم. شرایط سخت است. ما در هتل المپیک هستیم نه بیرون می‌رویم و نه حس و حالی داریم. هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

مدافع صنعت نفت با اشاره به تعطیلی تمرینات این تیم گفت: تمرین نمی‌کنیم چون باید جواب بدهند. ما تا الان گفتیم این بازی را ببریم و رفتیم بردیم، در بازی بعد گفتیم مساوی بیاوریم و رفتیم مساوی گرفتیم، بازی قبل را باختیم و گفتیم شاید تغییری کند و این بازی هم بردیم اما هیچ چیزی در این سیستم تغییر نمی‌کند. اگر تیم را نمی‌خواهند و می‌خواهند به لیگ یک بروند بگویند که ما جدا شویم. کل تیم پیشنهاد دادند. ۱۰-۱۲ بازیکن به باشگاه نامه زدند و گفتند می‌خواهند فسخ کنند. خرج زندگی ما از فوتبال است و الان ۳-۴ ماه است پول نداده‌اند. شرایط سخت است. هر چیزی می‌گوییم فایده ندارد و نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم؛ نه سازمان نه فدراسیون. نمی‌دانم رییس فدراسیون چه کار می‌کند، حداقل سر بزند. اگر تیم ها نباشند فدراسیون هم پول ندارد.


او در واکنش به این سوال که با وضعیت فعلی در صنعت نفت می‌ماند یا جدا خواهد شد، پاسخ داد: من همیشه آرزو داشتم در صنعت نفت بازی کنم و پارسال نیم فصل هم با کمترین قرارداد برای صنعت نفت بازی کردم. آقای سیروس پورموسوی لطف کردند من را آوردند و طالب ریکانی به من کمک کردند بعد مصدومیت شرایط خوبی پیدا کردم و الان هم مدیون نفت آبادان هستم اما زندگی بدون پول نمی‌شود. ما تا نیم فصل بخاطر مردم و مرام و معرفت آنها صبر کردیم ولی واقعا دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم. من پارسال هم که از صنعت نفت به مس رفتم پیشنهاد های دیگری داشتم اما چون صنعت نفت و آقای پورموسوی از اول فصل من را می‌خواستند نیم فصل آمدم.

خالدی در پایان با بیان اینکه با شرایط فعلی در مسابقات شرکت نخواهند کرد، توضیح داد: منتظریم ببینیم چه کاری انجام می‌دهند. سه روز وقت دادیم کارمان را انجام بدهند و پول‌مان را بدهند در غیر اینصورت نه در بازی های جام حذفی و نه لیگ شرکت می‌کنیم تا پول بگیریم. اگر پول نگیریم روز دوشنبه هم در بازی شرکت نمی‌کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋