دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلن ۰ ۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

کلن ۰ ۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی تقریباً یک طرفه با چهار گل کلن را شکست دهد.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ صدرنشین امروز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا مهمان کل نبود و نهایتاً موفق شد با نتیجه 4-0 حریف خود را شکست دهد.

بایرن مونیخ شروعی فوق‌العاده داشت و موفق شد در دقیقه 9 به گل اول دست پیدا کند. پاس زیبای توماس مولر، روبرت لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق دروازه کلن را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

کلن ۰ ۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

حملات بایرن مونیخ بعد از به ثمر رساندن گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 25 فاصله را به دو گل افزایش دهد. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با ضربه مهار نشدنی و زیبای تولیسو همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 28 بایرن مونیخ می توانست گل سوم را هم وارد دروازه کلن کند اما ضربه توماس مولر روی خط دروازه توسط بازیکنان این تیم برگردانده شد.

در دقیقه 30 کلن توانست یکی از گل‌های خورده را توسط مارک یوث جبران کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین مردود اعلام شد.

در ادامه نیمه اول نیز کلن حملاتی را روی دروازه بایرن‌مونیخ ترتیب داد اما نتوانست گلزنی کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 2-0 به سود باواریایی ها به پایان برسد.

کلن ۰ ۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

در دقیقه 51 بایرن مونیخ می توانست گل سوم را هم وارد دروازه کلن کند اما روبرت لواندوفسکی در مصافی تک به تک نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه 62 روبرت لواندوفسکی موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند. روبرت لواندوفسکی روی پاس لروی سانه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد دروازه کلن را باز کند تا نتیجه 3-0 شود.

کلن ۰ ۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

در دقیقه 72 کلن می توانست یکی از گل‌های خورده را روی یک ارسال کرنر جبران کند اما ضربه بازیکن این تیم با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 74 بایرن مونیخ توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. باز هم این روبرت لواندوفسکی بود که در مصافی تک به تک با دروازه کلن موفق به گلزنی شد تا علاوه بر ثبت هت تریک نتیجه را به 4-0 تغییر داده باشد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با همین نتیجه پیروزی رسید و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋