دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کامبک فوتسال زنان پیکان در دیار زاینده رود

نفت آبادان برد و تنها تیم بدون باخت لیگ شد؛ کامبک فوتسال زنان پیکان در دیار زاینده‌رود؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان با لغو 2 مسابقه و برتری مدعیان به پایان رسید.

کامبک فوتسال زنان پیکان در دیار زاینده‌رود

به گزارش ورزش انصراف نصر فردیس کرج از سفر به اهواز و عدم شرکت در مسابقه با ملی‌حفاری به دلیل کرونایی بودن 4 بازیکن کلیدی‌اش، باعث شد تا مهم‌ترین مسابقه هفته لغو شده و برتری بدون دردسر برای ملی‌حفاری رقم بخورد؛ به جز این دیدار چیپس کامل مشهد هم به شیراز سفر نکرد تا مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز به میدان برود و این مسئله باعث ثبت برتری انضباطی برای تیم شیرازی شد.

لغو این دو مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان باعث شد تا رقابت‌های این هفته با انجام تنها 4 دیدار دنبال شود؛ مهم‌ترین مسابقه گروه اول بین تیم‌های بوتا پلاس ایرانیان و پالایش نفت آبادان پیگیری شد که نفتی‌ها در یک بازی جذاب و پرگل، توانستند صدرنشینی خود را تثبیت کنند و با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیدند تا تنها تیم بدون شکست این فصل فوتسال زنان شوند و اولین باخت بوتا را رقم بزنند.

در دیگر بازی این گروه، فرهان ملارد توانست در یک بازی نسبتاً آسان با برتری 3-1 از سد هیات فوتبال رودان بگذرد تا صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کند.

در بازی‌های گروه دوم هم پیکان تهران، صدرنشین گروه توانست در اصفهان در یک بازی سخت و دشوار مقابل هیات فوتبال، کامبک بزند و شکست یک گله را با نتیجه 3-2 به سود خود به پایان برد تا به صدرنشینی‌اش ادامه دهد؛ در دیگر بازی گروه دوم هم پارس آرا شیراز در خانه در پرگل‌ترین بازی هفته مقابل کیمیا اسفراین متوقف شد و در یک بازی جذاب نبرد دو تیم با تساوی 4-4 خاتمه یافت.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان (جمعه 24 دی‌ماه - ساعت 11)

بوتا پلاس ایرانیان 1 - 5 پالایش نفت آبادان
هیات فوتبال رودان 1 - 3 فرهان ملارد
پویندگان صنعت فجر شیراز 3 - 0 چیپس کامل مشهد (عدم حضور تیم میهمان)
ملی حفاری اهواز 3 - 0 نصر فردیس کرج (عدم حضور تیم میهمان)
پارس آرا شیراز 4 - 4 کیمیای اسفراین
هیات فوتبال اصفهان 2 - 3 پیکان تهران

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋