دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع رئال به کرونا مبتلا شد و فینال را از دست داد

مدافع رئال به کرونا مبتلا شد و فینال را از دست داد

دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ورزش، دو شب پیش بود که رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف بارسلونا رفت و بعد از یک بازی بسیار سخت و پر فشار موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-2 در وقت های اضافه شکست داده و راهی بازی فینال شود.

شب گذشته نیز دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در دیگر مسابقه نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند. این بیلبائو بود که توانست بر حریف خود غلبه کرده و یک پای دیگر فینال لقب بگیرد. حالا رئال مادرید باید یکشنبه شب در بازی فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف بیلبائو برود.

مدافع رئال به کرونا مبتلا شد و فینال را از دست داد

اما دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد که مدافع راست و اسپانیایی این تیم یعنی دنی کارواخال به کرونا مبتلا شده است. با توجه به این خبر کارواخال حالا باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد و قطعاً بازی فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست خواهد داد.

کارواخال در بازی نیمه نهایی در ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار داشت و حالا کارلو آنچلوتی نمی‌تواند برای دیدار فینال او را در اختیار داشته باشد؛ اتفاقی که احتمالاً باعث خواهد شد لوکاس واسکز جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋