دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گروسیان: اجازه ندهید تیم ما از هم بپاشد

گروسیان: اجازه ندهید تیم ما از هم بپاشد

بدترین شرایط روحی را داشتم ولی برگشتم؛ گروسیان: اجازه ندهید تیم ما از هم بپاشد؛ دروازه‌بان صنعت نفت نسبت به عدم حمایت مالی و ندادن حقوق و پاداش آنها ابراز گلایه کرد.

به گزارش ورزش، فرزین گروسیان با اشاره به حضورشان در جایگاه دهم جدول لیگ برتر در پایان نیم‌فصل اظهار کرد: شرایطمان در جدول خوب شده و ان‌شاالله با بردهای بعدی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

او در مورد شرایط بد مالی صنعت نفت ابراز کرد: نیم‌فصل رسید ولی ما هیچ پولی نگرفتیم. از مسؤولان می‌خواهم به داد ما برسند و اجازه ندهند تیم از هم بپاشد و کسی جدا شود. اکثر بچه‌ها متاهل هستند و آنهایی که مجرد هستند، برای پدر و مادرشان نان می‌برند. تیم تازه هماهنگ شده و همه زحمت می‌کشند و حیف است که همه چیز خراب شود.

دروازه‌بان صنعت نفت در خصوص دیدار جام حذفی مقابل خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و امیدوارم با تفکرات کادر فنی در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. ان‌شاالله پول برسد تا همه چیز سر جایش باشد، وگرنه نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. ما هم به‌عنوان فوتبالیست وقتی به زمین می‌آییم، همه چیز را فراموش می‌کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی می‌گذاریم ولی واقعا بیشتر از این بدون پول کار کردن خیلی سخت است. ما بازی‌ها را می‌بریم ولی پاداش نمی‌دهند و از اول فصل هزار تومان پول نگرفتیم.

گروسیان که در دیدار روز گذشته مقابل هوادار به شروین بزرگ پاس گل داد، در این باره گفت: شانسی توپ را فرستادم و به پاس گل تبدیل شد و شروین هم به زیبایی تبدیل به گلش کرد.

دروازه‌بان صنعت نفت از اتفاق تلخی که در زندگی شخصی‌اش افتاد و زندگی فوتبالی را نیز تحت فشار قرار داد، عنوان کرد: پیش از شروع فصل در بدنسازی خیلی خوب کار کردم ولی یک اتفاق تلخ برایم افتاد. بچه‌ای که قرار بود به دنیا بیاید، همسرم در بارداری از دست داد و شرایط روحی خیلی بدی داشتم و دقیقاً اول فصل این اتفاق افتاد. کادر فنی خیلی کمکم کرد و بعد از یکی، دو ماه توانستم شرایط خوبم را به دست بیاورم. خدا را شکر کادر فنی به من اعتماد کرد و بازی کردم که امیدوارم توانسته باشم جواب محبت آنها را بدهم.

گروسیان تاکید کرد: شرایط روحی‌ام خیلی خوب است و این دو بردی که آوردیم را به همسرم تقدیم می‌کنم که این چند وقت برای هر دوی ما خیلی سخت گذشت. خدا را شکر توانستیم از این سختی بیرون بیاییم و روزهای خوبی داشته باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋