دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شمسایی: تا زمانی که تلاش می کنم قرارداد دارم

شمسایی: تا زمانی که تلاش می کنم قرارداد دارم

وحید شمسایی به جای ناظم الشریعه هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده گرفته و در اولین آزمون باید تیم ملی فوتسال ایران را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده کند.

به گزارش ورزش، وحید شمسایی که پیش از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال از سوی اعضای هیات رییسه نشستی با عزیزی خادم داشت بلافاصله بعد از اعلام رسمی از سوی اعضای هیات رییسه با ناظم الشریعه تماس گرفت تا از او برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال ایران رخصت بگیرد که واکنش سرمربی سابق تیم هم نسبت به این انتخاب بسیار خوب و حرفه ای بود و ضمن تمکین از تصمیم اعضای هیات رییسه برای وحید شمسایی در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

وحید شمسایی بلافاصله دستیاران خود را هم به فدراسیون فوتبال معرفی کرد. قرار است یک مربی تمرین دهنده برزیلی یا اسپانیایی به همراه شهاب‌الدین سفال‌منش از مربیان ایرانی که در کانادا زندگی می کند و هم چنین مصطفی نظری که سال های سال دروازه بان تیم ملی فوتسال بوده وحید شمسایی را در هدایت تیم ملی فوتسال همراهی کنند.

اما وحید شمسایی در خصوص مدت زمان قرارداد خود با تیم ملی فوتسال ایران هم حرف های جالبی زده است. او می گوید:« مربیان ایرانی زحمت زیادی کشیدند و به جایی رسیدیم که برخی بازیکنان سطح اول جهان در لیگ ایران بازی می‌کردند. ما رنسانس حسین شمس را در سال 2008 و سومی جهان را دیده‌ایم؛ حذف زودهنگام در جام جهانی و ناکامی در جام ملت‌های آسیا را هم دیده‌ایم. اگر من باشم یا نباشم، به دنبال ایجاد ساختار مناسب می‌گشتم. یک نفر از مدت قراردادم سؤال کرد و گفتم تا زمانی قرارداد دارم که تلاش می‌کنم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋