دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاجیک ها همچنان تحت تاثیر ترس یحیی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس در بازی امروز تیمش مقابل فجرسپاسی نیز از بازیکن تاجیکستانی تیمش سود نبرد.

تاجیک‌ها همچنان تحت تاثیر ترس یحیی گل محمدی

به گزارش ورزش، یحیی گل محمدی که در پاسخ به دلیل عدم سود بردن از بازیکنان تاجیکستانی خود مدعی شده بود از ترس کسر امتیاز و شکایت رقبا بابت محرومیت نقل و انتقالاتی و ... از این بازیکنان استفاده نمی کند، در بازی امروز مقابل فجرسپاسی نیز ترجیح داد از آنها استفاده نکند. 

سرمربی پرسپولیس بعد از توقف تیمش در بازی هفته گذشته مقابل پدیده مشهد، امروز نیز شرایط سختی را برابر فجرسپاسی برای دستیابی به برد خانگی پشت سر گذاشت و در نهایت نیز ارسال ترابی که مستقیما وارد دروازه حریف شد، گره از این بازی باز کرد. 

پرسپولیس که حامد پاکدل، امید عالیشاه، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و هنانوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در بازی امروز نیز علیرغم تعویض هایی که یحیی برای تغییر در جریان بازی صورت داد، از سود بردن از صفروف نیز خودداری کرد تا نشان دهد همچنان از عواقب استفاده از این بازیکن هراس دارد. 

باید دید با حضور تیم مدیریتی جدید پرسپولیس در نهایت مشکلات این باشگاه حل خواهد شد و یحیی قادر به استفاده از تمام توان این تیم خواهد بود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋