دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش سرپرست کمیته فوتسال به انتخاب شمسایی

او شناسنامه فوتسال ایران است؛ واکنش سرپرست کمیته فوتسال به انتخاب شمسایی؛ سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نسبت به تغییرات انجام شده در تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست کمیته فوتسال به انتخاب شمسایی

به گزارش ورزش روز گذشته در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، مهم‌ترین مصوبه درباره تغییرات در تیم ملی فوتسال بود؛ جایی که محمد ناظم‌الشریعه با تصمیم اعضا از سمت خود کنار رفت و وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران معرفی شد تا این چهره نامدار و موفق در عرصه بازی، حالا در نقش سرمربی به تیم ملی بازگردد.

ضمن آن‌که انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم زیر 19 سال برای حضور در تورنمنت کافا از دیگر مصوبات جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه بود.

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال در پستی اینستاگرامی نسبت به این تغییر واکنش داشته است:

نخست:حاج محمد ناظم الشریعه یک دوست خوب، یک الگوی اخلاق و یک حرفه ای تمام عیار با نتایجی درخشان؛ خدا قوت و ممنون برای تمام زحماتی که کشیدید قطعا فدراسیون فوتبال از ظرفیت و توانایی‌های شما بی‌بهره نخواهد ماند.


اما وحید شمسایی، او بی‌شک شناسنامه فوتسال ماست. آقا وحید که از امروز سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته، انشالله با حمایت همه خانواده فوتسال، فوتبال و ورزش ایران قرار است با یک برنامه‌ریزی و تلاشی مضاعف، فوتسال‌مان را در مسیر تکامل و پیشرفت به جلو ببرد. مسیری که از حاج محمد مایلی کهن شروع شده، حسین آقای شمس تثبیتش کرده، حاج محمد ناظم الشریعه به دامنه قله قهرمانی جهانش رسانده و حالا ادامه این مسیر دوی امدادی به سوی قله موفقیت به وحید شمسایی عزیز رسیده
با آرزوی موفقیت برای او و تیم ملی دوست داشتنی فوتسال.


و البته جا داره برای تیم ملی جوانان فوتسال هم که برای مسابقات کافا (۲۰ تا۳۰ بهمن ماه - قرقیزستان) با سرمربی گری علی آقا صانعی آماده می‌شود آرزوی توفیق داشته باشم.
ان‌شاءالله در راستای تکمیل حلقه تیم‌های پایه به منظور شناسایی و تربیت ذخائر انسانی بالقوه فوتسال از بین رده‌های سنی کمتر از بزرگسال بزودی شاهد تشکیل تیم ملی امید هم خواهیم بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋